• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Isamamma: Här är en till butik som har skip hop jag tror att dom är en smula billigare i allafall på dashen (rätte mig om jag har fel) Tror att dom tar faktura också. minibus.e-butik.se/

• 82an

hmmm vilken konstig länk. Ville att den skulle gå till sidan där man ser alla skip hop väskorna på en gång. Men man serbara kamon!? Jaja du får gå in på skip hop under skötväskor.

• 82an

Oj sorry! Vilken tur att ni kom på mig hadde juh själv tänkt att köpa där ifrån

• 82an

soffan1: jag kör utan skötväska tycker att det funkar OK Det är lite jobbigt om man ska lämna vagnen någonstans och behöver ta med grejjer in. Jag har löst det med att ha en tygpåse under vagnen där jag har lite nödvändigheter som blöjjor våtservetter ombyta och nåt ätbart till M. Hittade ingen skötväska jag ville ha när jag köpte vagnen så det blev aldrig att jag köpte någon Fast nu är jag sugen på en skip hop

• 82an

Har ni sett Skip Hop Pronto!Den verkar juh superbra att ha under vagnen funderar på en sån Den finns på simpleworld.se (sid 3 av skip hop vaskorna)

• 82an

Oj det ligger 7 frogar på blocket:-/!Tycker ändå att jag har ett bra pris om man jämför med de andra eller vad tycker ni? www.blocket.se/liq=bugaboo&ca=12_s&c=0&w=3
    Detta kan nog ta lite tid suck. Förlåt om jag tjatar men jag är så otålig att få hem cameleonen

• 82an

1) Först - vilken vagn som är ett alternativ till BB (en lättviktare med svängbara hjul) skulle ni köpa:
    STOKKEn (turkos) solklart annars en UJ i någon skojjig färg
    2) För det andra - vilken av de mer traditionella vagnarna skulle ni ta om ni måste
    Jag skulle köpt en svart emaljunga med separt ligg och sittdel. Eller en Kronan

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III