• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Föresten om en vecka är nog även jag cam ägare Jag har en seriös speckulant som ska köpa min frog hon ska bara sälja sin UJ först

• 82an

Ok här är något klurigt (för mig i alla fall) Hur utalas Bugaboo Cameleon?
    Jag utalar det Bagaboo cameljon Men jag har hört folk som säger Bugaboo cameljon och Bagaboo cämeljon !? vad snurrigt det bli vad är rätt någon som vet? Killen på barnbtiken som jag pratade med sa Bagaboo cämeljon.

Frogen och geckon utalas ju på engelska så det kanske camen också gör!?

• 82an

Tummy: Åhh ett riktigt proffs svar tack ska genast ändra mit pinsamt svenska uttal

• 82an

Snysop: Ditt sätt att utala cameleon faller sig naturligare för mig än det engelska

• 82an

Sittdelen funkar tills det att barnet är 3-4år (som på de flrsta vagnar)

• 82an

FridaS: jag bruker tippa vagnen lite så att de små hjulen kommer upp på trotoarkanten. det är inte jobbigt jag tänker kanppt på att jag gör det. Däremot så känns det väldigt vingligt att göra det med de stora hjulen fram. men det är juh inte så ofta man kör så

• 82an

Någon som vet från när det är rekomenderat att använda ståbrädan?

• 82an

Lundinma: Jag kommer byta från frog till cam vilken dag som helst nu ska raportera naär den kommer. Men stargirl har bytt från frog till cam så hon vet nog

• 82an

Vad betalade ni för era cameleoner (grundpaketet)? Jag har läst att de flesta svenska butiker tar 8700:-. Jag betalar 8900:- föe grundpaketet.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III