• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Tummy: Haha

Nu ligger det en röd gecko på blocket jätte billigt. Hmm är såååå trött på att sälja vagn. killen på barnbutiken tappade hakan när jag berättade att jag inte fått sålt den. Tjejen som skulle sälja sin UJ och köpa min vagn har sålt den och köpt en annan vagn Inte min dag i dag *suck*

• 82an

snart tre: Precis vad som skramlar runt i bakhuvudet på mig med.

• 82an

Fru Hilde: Hur gör man med frakt och betalning (är nybörjare)?

Såg att dom sålde en denim frog på sidan

• 82an

h04: jag har satt ut den för 5900:- med åkpåse och bag clips.

• 82an

h04: Jag funderar på att sätta ut den för 5500:- är så trött på att vänta nu. Tror även precis som snart tre att testet drar ner andrahandsvärdet.
    Jag ska aldrig mer köpa Vi föräldrar

• 82an

Ellen Dellen: jag har haft punka en gång och jag köpte en slang från Baby profsen som fungerade. Vi behövde dock inte använda den för jag har en jätte händig kompis som lagade punkan och den håller bra

• 82an

Jag föredrar också att köpa vagn i butik. Köpte min frog på barnbutiken och har även bestält min cam från dom. Tycker att dom är väldigt trevliga och hjälpsamma på barnbutiken. Kan verkligen rekomendera dem

• 82an

Päron: Jag använder pincett och en liten nagelsax till att ta bort håret på de små hjulen. Sedan sprayar jag med 5-56 på fjädrarna.

• 82an

Vad tror ni kommer det komma fler fleece färger till camen eller kanske till å med fler basfärger Skulle vilja ha en ceriserosa bas med svert fleece skulle vara så fint hoppas även på artt det ska komma en turkos fleecen som har nämts här tidigare

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III