Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
helena75: grattis!!!
helena75: grattis!!!
soffan1: Tyckte också att det var skumt!?
Gahh får inte sålt vagnen Har några spekulanter som hör av sig men dom vill sälja sina vagnar innan dom köper min. Funderar seriöst på att hämta min cam iaf och hoppas på dte bästa. men ska avakta och se om det händer något nu kring löning.
Tror ni att de små hjulen på Geckon och Frogen är bättre om man ska använda sittdelen på camen (än så länge iaf ) tror ni i så fall att man kan få geckohjul i stället för camhjul?
Snova: Håller med jag gillar också att ha den säkerheten att kunna gå till butiken där jag köper en vara
Jepp jag har fleece till frogen
Jag hadde bild på min frog med fleece men har tagit bort den Vagnen fick mer plats i mitt galeri än Molly
Men jag ska lägga in den om du vill se vänta...
... nu ligger det bilder i mitt galleri OBS! Dålig kvalite dock
HEHE ja jag kom på att det kunde se ut som det så jag plockade bort lite bilder på vagnen asg
Det var en tjej som hadde sin kompis frog med cam fleece i visnings syfte men jag tror hon plockade bort den bilden och jag kommer inte i håg vam det var.
Jag har juh haft åkpåsen på hela tiden jag haft fleecen så jag vet inte om sittdelstyget sitter jättbra men det funkar absolut. Sufletten sitter bra och det blir inget överflödigt tyg.
Tycker personligen att det funkade bra. På bilderna i mitt galeri så är fleecen nyuppckad och nypåsatt så den är skrynklig efter att ha legat i kartongen den slätade ut sig efter ett tag.