Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jag tror madrassen ingår både till Camen och Geckon... Ngn som VET!?
Jag tror madrassen ingår både till Camen och Geckon... Ngn som VET!?
På Bontis hemsida står det:
"Ligginsatsen har plant liggläge, vilket rekommenderas att användas tills barnet kan sitta själv (ca 6 mån).Det ingår madrass som även kan användas som en tunnare åkpåse, samt vindskydd. "
Verkar gälla både för Geckon o Camen.
82an: ahh. loggan. Jag trodde du pratade om en gammal modell av liggdelen
PinkBabe: Varför skulle texten handla om Froggen menar du? Det står ju i texten på Bontis hemsida att froggen ersatts av två nyare modeller, och sen går de in på alla detaljer om dem. Jag tror faktiskt inte alls att de plötsligt börjar prata om froggen igen..som de inte ens säljer längre. Eller?
"Ligginsatsen har plant liggläge, vilket rekommenderas att användas tills barnet kan sitta själv (ca 6 mån).Det ingår madrass som även kan användas som en tunnare åkpåse, samt vindskydd.
När du köper din Cameleon väljer du överdrag till din ligginsats i någon av åtta färger - se färger nedan.
Bäddmått Cameleon: 77x34x17 cm
Bäddmått: Gecko 72x34x16 cm "
Stargirl: Ahhhh, då förstår jag. De har glömt att uppdatera texten där då. Tack!
Nu läste jag också Stargirls vagnlista - säger bara WAAAAOOOW!!!!
*funderar lite smått på hur mycket pengar Stargirl lagt ner på vagnar*
hihi, så kan man också uttrycka det Jompa!!
Pixibelle: Vad roligt!!!! Himla bra present!
Linda Girl: Kanske roligt att ta den rosa fleecen eftersom ni har en liten tjej. Fast den röda är ju också jättefin, den har vi precis beställt med grå bas (vi vet inte könet på barnet ännu) . Så svårt det här med färgvalet !
Vi fick tips om att parasollet är bra att ha på sommaren. Då kan man fälla ner sufletten o bara ha parasollet uppe så fläktar det lite mer för barnet...
JagoTösen: Fint!!! Vad kul att man kan sy egna överdrag så där!! Börjar redan fundera på vad man kan ha för tyg...
JagoTösen: Ska du sy sufletten med då?
JagoTösen: Tur att man kan köpa fleeceset också då. Blir nog fint med orange till!
Tummy: Tusan, vi som precis beställt en Cam. Fast vi valde ju iofs en grå-röd, men jag hade nog kunnat tänka mig denna i stället...
Tycker det är så konstigt när de säljer vagnar så tidigt. Här har de ju inte ens hunnit börja använda sittdelen. Måste verkligen varit missnöjda med ngt. Kan ju iofs bero på att de tycker det har varit jobbigt med all snön - undrar bara om det blir så mycket lättare med en annan vagn...
Helt OT, men ni vet ju allt
Var hittar man väskorna som har ett märke som det står "Manhattan" på?
Snysop: Jag kommer inte in på den nya tråden. Måste man ha betaversionen för att det ska funka??
Äsch, hittade tråden.