Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Hehe, ja...alltså, jag TROR ju ändå att BB med alla dess fördelar ÄR rätt vagn för oss. Men man vet ju aldrig.
Hehe, ja...alltså, jag TROR ju ändå att BB med alla dess fördelar ÄR rätt vagn för oss. Men man vet ju aldrig.
Måste bara få säga att ni alla som svarar i den här tråden är HELT UNDERBARA! Så skönt att alltid få svar på sina frågor och funderingar! Det ÄR ju ett stort steg att köpa barnvagn och man vill ju så gärna att det ska bli rätt från början. STORT tack till er alla!
Snysop! Skrattar! Näe, det tror jag nog inte jag skall göra. Valet är ju ändå MITT, här samlar jag bara på mig tips och info från era erfarenheter.
Pug: Ja, jag förstår faktiskt inte hur så många andra kan välja vagnar som nästan väger dubbelt så mycket som en BB. Hur ska de orka släpa runt på det!?
Ngn som vet om kan kan ringa till Barnbutiken och göra en beställning och sen bara åka in när det är dags att hämta den? Bor en bit utanför stan så det skulle vara smidigt...
Snysop: Jo, jag kan tycka att vagnen ser lite halvful ut med den stora liggdelen på. O visst är den dyr, men jag hoppas ju slippa köpa en annan vagn om ett år igen.
Men framför allt är det den låga vikten och alla smarta funktioner som göra att jag känner att detta är vår vagn! Och visst är den cool också..
82an: PERFA!!!
Snysop: Näe, det är ju sant förstås...man är nog tacksam att det finns lite utrymme om bebben är ett par månader o man ska få plats med åkpåse o sånt. Tycker bara rent utseendemässigt att det ser oproportionerligt ut. Men funktion framför allt!
Tummy: Ja, så har jag tänkt göra. Får ju bebisen i juli, så då kommer det vara gott om plats i liggdelen. Är ju jättebra att kunna lägga ner lite extrasaker där.
Bebisyra: Jag var inne på en grå-grön men mannen ville ha en grå-röd så det blir nog det för oss!