Inlägg från: Fiffa5 |Visa alla inlägg
  • Fiffa5

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Vi kan inte heller betämma oss för vilken färg vi ska ha. Väljer nog mellan en grå/svart och en grå/röd just nu...

Undrar om ngn vet hur/var vi ska kunna få tag i en adapter till babyskyddet Graco Autobaby?? Har mailat Barnbutiken men de säger att de inte kan få fram den just nu...

• Fiffa5

PinkBabe: Förresten, när man mailar natali på Bugaboo, då kan man alltså skriva på svenska??

• Fiffa5

Ngn som vet om Haven i Sthlm har en mailadress? Hittar ingen på deras hemsida...

• Fiffa5

Fick just ett väldigt trevligt mail från natali@bugaboo.com angående adapter till Gracos Autobaby som passar till BB. Citerar:

"Ja vi har en adapter som passer Gracos bilstol Snug ride. Det har visat sig att det finsn en identisk stol som heter Akta Graco autobaby i sverige och till den passar alltså Bugaboos adapter som är gjord till Snug ride stolen. Vi har dock inte testat adaptern + Akta stolen på labbet ännu och kan därför inte gå ut officiellt med att den passar. Men vi har flera kunder som köpta adaptern och även jag kan se att den sitter som gjuten. J

Priset för Akta adaptern är den samma som för Maxi cosi adaptern. Om du vill beställa den så be butiken i fråga kontakta mig så ger jag dem artikelnumret för adaptern när de vill göra sin beställning för din vagn och adapter. Du kan visa dem detta brev om e är osäkra på hur de ska gå till väga

Observera att nu i Februari kommer Maxi cosi med sin stol som heter Cabrio Fix som man kan fästa i isofix fästen i bilen och den stolen är lättare viktmässigt om man jämför med Aktas stol. Men då måste ni ha ISOFIX fästen i er bil för att det ska fungera.

Ha en trevlig kväll J

Med vänliga hälsningar / Kind regards

Natali"

• Fiffa5

När jag läste om att den svarta fleecen drar till sig hår o damm blev jag lite fundersam på om den verkligen är ngt för oss. Vi har ju hund hemma o det är ju trist om vagnen är täckt av ett lager vita hårstrån som syns jätteväl! Kanske rött är en bättre färg för oss i alla fall då... *funderar*

• Fiffa5

Magoo: INGEN bas ännu! Har inte köpt ngn vagn ännu - har inte BF förrän i juli. Men funderar på en grå bas

• Fiffa5

Är ju så KUL att det börjar säljas Cam-fleece på Blocket nu! Blir ju perfekt sen när man haft vagnen ett tag o vill byta...

• Fiffa5

Har för mig att jag sett ngn i den här tråden som har en grå o röd Cam med ljusblå barnvagnsleksak och ljusblå väska. Ngn som känner igen??

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III