Inlägg från: Fiffa5 |Visa alla inlägg
  • Fiffa5

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hur håller fleecetygerna på Camen i solen? Inget som blir solblekt?

• Fiffa5

Min första tanke när jag såg liggdelen poå Camen i affären var att "OJ vad stor liggdelen är". Var tom så att jag tycker den ser lite FÖR stor ut för att passa ihop med det lilla chassit, fast jag förstår att man nog uppskattar att det finns gott om plats sen

Tycker det är otroligt att folk kommer fram o är så otrevliga när de kommenterar vagnen. Var och en får väl välja den vagn som passar dem bäst!?

• Fiffa5

Men kan man ha sufletten fortfarande då barnet är 3-4 år, eller blir det för trångt då?

• Fiffa5

Hur är det om man ska upp på en trottoarkant tex...är det lätt att tippa vagnen bakåt så att de mindre främre hjulen kommer upp i luften så att man kommer upp på trottoaren?

Är det ngn skillnad om man har liggdelen , sittdelen framåtvänd eller sittdelen bakåtvänt?

• Fiffa5

OK, tack för svaren. Så trottoarkanter är inget problem det heller. Toppen!

Hoppas ni inte blir irriterade över alla mina frågor, vill ju bara att vagnen verkligen ska motsvara det jag förväntar mig av den.

• Fiffa5

Jag har precis fått svar från Barnbutiken.net angående när garantin börjar gälla på vagnen.

Citerar:
    "Ja vi har full förlossningsgaranti och du får (precis som du skriver) bygga ihop vagnen men inte köra den ute.
    Garantin gäller from barnets beräknade förlossningsdag eller när barnet föds beroende på om det kommer för sent eller för tidigt."

Låter inte det superbra!? Det betyder ju att man kan hämta hem vagnen tidigare men at garantin ändå inte börjar gälla from den dagen barnet föds!

Ngn som har erfanrenet av affären på söder? Är den lika bra som den inne på Karlavägen??

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III