Inlägg från: Fiffa5 |Visa alla inlägg
  • Fiffa5

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Ja, Haven var verkligen rätt ställe att gå till!!!

Först gici vi till Bonti, så vi kunde jämföra BB med UJ. Vi var där ganska länge o tittade på vagnarna men ingen kom fram o frågade om vi ville ha hjälp.

Sen gick vi till Haven för vi ville kika lite mer på BB, och vi hade inte mer än hunnit gå fram till vagnen innan en kvinna kom fram o frågade om vi ville att hon skulle visa oss vagnen! Hon var väldigt trevlig och vi blev kvar där ganska länge!!

• Fiffa5

Hur var det med adaptrarna till bilbarnstolar? Passar de bara till Maxi Cosi-stolarna?

Är det ngn av de stolarna som finns med sån där bas så man slipper hålla på o fästa bilbältena hela tiden i bilen?

• Fiffa5

Tack Starlgirl! Satt o letade nyss men kunde inte hitta det. Får nog leta ännu längre bak i tråden då.

• Fiffa5

Hur har bromsen funkat på era vagnar? Inga problem eller ngt som gått sönder?

Och så undrar jag över garantin. Kan man få förlossningsgaranti på vagnen så att man får lämna tillbaka den om ngt händer med bebisen? Hur länge gäller sen garantin? Och gäller den från och med dne dag man hämtar ut vagnen eller from BF-datum??

• Fiffa5

Amelie2: Jag tycktre bromsen på Camen som jag testade i en butik var riktigt trög också. Drog man inte åt den så hårt tog den inte. Men det ska kanske vara så då...man vänjer sig kanske?

• Fiffa5

Helena75: Låter ju toppen om garantin inte börjar gälla förrän BF-datumet! Jag är så sugen på att ta hem vagnen tidigt....!!

• Fiffa5

Jag älskar Flora: Näee,,,inte sitter de tätt ihop så att det ser ut som en trehjuling! Jag tyckte de verkade sitta på samma avstånd som på Geckon i alla fall.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III