Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Helt utanför ämnet, men ni som alla har sån bra smak
: Tycker ni att bokhyllan jag har bild på i mitt galleri bara går att ha till tjejer??
Helt utanför ämnet, men ni som alla har sån bra smak
: Tycker ni att bokhyllan jag har bild på i mitt galleri bara går att ha till tjejer??
Tummy: Ja, det är den jag menar. Tycker den var fin i ett barnrum, men nackdelen är ju som du säger att den kanske inte kan hänga med så många år.
JagoTösen: Ja, den andra hyllan verkar inte dum den heller.
Båda hyllorna finns på Ellos.
Den med tak kostar 499 kr och
den med lådorna kostar 349 kr. Bra priser tycker jag
JagTösen: Jag visste att jag hade sett hyllan ngnstans för länge sen men jag trodde precis som du att det var i ngn dyr internet-affär, så jag har letat o letat idag. Tillslut kom jag på att kolla i postorderkatalogerna som låg här hemma. Där var den
Kul att så mpånga gillar det!! Min sambo är helt med på det också!
Regret: Jag är 158 cm och när jag provade Camen tyckte inte jag det var ngt problem med att styret blev för högt. Det gick att trycka ihop ordentligt, kanske mer än vad jag behöver t.o.m. (Nu har jag ju inte köpt vagnen ännu, men provat den i affär...)
Nu tror jag att sambon o jag äntligen har enats om en färg. Blir nog grå-röd. Jag ville nog helst ha grå-grön men tyckte det var kul att sambon är med o väljer...jag har redan köpt så mycket annat så nu kan han få bestämma lite.
Men..jag är nu i v 21 och sambon tycker vi ska beställa redan nu. Jag vill ju hemskt gärna få hem vagnen samtidigt som det känns läskigt att beställa den! Men man har ju förlossningsgaranti o sånt, så det borde ju gå bra. Känns så overkligt bara att gå o beställa barnvagn! Köper nog till åkpåsen och ett parasoll också.
Vi kommer nog att köpa den på Barnbutiken på söder trots att jag egentligen vill köpa den på Haven bara för att de var så otroligt trevliga när vi var där! Men barnbutiken ligger bättre till för oss.
Snysop: Åh, vad bra! Då är det inte bara vi som är ivriga på att få hem vagnen!
Är fortfarande rädd för att de små hjulen inte skall funka toppenbra där vi bor, men vi testar o skulle det inte bli bra får vi väl sälja! Misstänker att man mest kommer gå med barnvagnen på vägarna o inte kånka runt den i skogen på illa upptrampade skogsstigar. Vilken vagn klarar sånt egentligen? Får nog bli bärsele då
Tummy: Skrattar!
Vi köpte ju iofs en vagga för en sisådär 2 år sen....så ser man det på så sätt har jag ju väntat länge med att skaffa vagnen...