• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

JohPet: Jag kan skicka den om du vill

• 82an

Sambon fick bestämma! Så nu har vi bytt till sandbas känns skumt men han borde juh också få bestämma. Får se vad det blir för fleece till orkar inte fundera på det just nu

• 82an

Ni med den svarta fleecen! Drar den åt sig mycket hår och damm mm? Jag funderar lite på den men har 2 långhåriga kattkillar här hemma. Den oranga fleecen drog inte åt sig men det syns juh mer på en svart.

• 82an

Norrlandsförälder: I löööve you !!! Det verkar funka med att läga ut vagnen på stockholm det har ringt två och jag har fått två mail. Tack tack tack och åter tack

• 82an

En tjej i stockholm på lördag i samband med att jag hämtar min cam

• 82an

hmm är vist lite uppe i varv en tjej i stockholm köpte den. Vi ska lämna den till henne på lördag i samband med att vi hämtar camen ska det stå

• 82an

Lundinma: Jag har haft cam fleece på min frog och det det funkar bra

• 82an

Jag har inte kvar kvittot på vagnen. Men visst borde barnbutiken kunna skriva ut en kvitto kopia på frogen?

• 82an

soffan1: I ett svagt ögonblick så blev jag så himmla sugen på sandbasen och min käre sambo nappade direkt och nu är bestälningen ändrad. Är lite osäker på om jag ångrar mig ehe (tur att dte går att byta basen) Tycker svart är så snyggt till sanbasen. Är lite ledsen över att det inte blir den rosa fleecen men jag tycker att sand/rosa blir lite för gulligt för mig. Får byta till grå bas sen om jag ångrar mig och köpa till rosa fleece

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III