• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

snart tre: Står självklart bakom dig

• 82an

Nu har jag servat frogen en sista gång I morrn hämtar vi camen

Jag kan verkligen tippsa om att köpa en lite nagelsax eller sysax (har lite vassare spets) att ha när man rensar de små hjulen från hår. Jag använder först saxen för att peta upp och klippa håret som sitter in snurrat sedan plockar jag bort håret med pincett. Det går finfint och jag behöver inte peta på snusket med händerna.

• 82an

Mamma2001 och PinkBabe: Det samlas hår på sidorna om de små hjulen.

• 82an

Blue Vapor: Jag blev tillsagd att man ska ha kudde pga att barnets huvud inte ska bli missformat. Rätt start har bra kuddar. Jag köpte 2st för att min lilla dotter spydde en del . Det räcker med vagn kudde den går att ha i spjälsängen också. det är de rekomendationer jag fick. Fråga din BM alla säger juh olika.

• 82an

JohPet: ja vist vore det smidigt Men livsfarligt tänk vad mycke fleecar och väskor och ja allt möjligt man så smidigt skulle kunna få tag på

• 82an

jompa: ska försöka mig på om jag kan detta

Cameleon: Höj och sänkbart handtag, har "bågen" suflett, lock och rygstödet i sittdelen är i fleece som man lätt kan ta av och byta till en annan färg om man vill, cameleonen är en bit längra än de andra två modellerna. Har fjädringen utanpå hjulen.

Gecko: Något mar avskalad, saknar bågen, har inget skumgummihantag (något annat som jag inte vet vad det är), är ej fodrad, hela vagnen är i samma tyg, fjädringen på de små hjulen sitter gömda i kåpan.

Frog: Görs och säljs inte längre. men går att få tag på begagnad på ex blocket.se. Frogen är fodrad, har bågen, har skumgummihantag och ram, den enda modelen som har bag clips (krokar på styret för att hänga påsar på togs bort för att det var risk att vagnen tippar)

Haha det blev lite rörigt hoppas jag fått med allt. Kanske någon annan kan fylla i eller skriva det bättre

• 82an

stargirl: ja min sambo är på väg nu och hämtar den iiiiii spänande

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III