Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Idag såg jag för första gången en Cam med sandbas och knallrosa topp. Snyggt, men den rosa såg mer bubbelgumrosa ut än cerise som jag tycker är snyggare. Ni som har grå bas med rosa topp - era vagnar kommer att vara lika söta som engelsk konfekt.

• snart tre

82an: Jo, det var fint med rosa och sand ihop, men som sagt jag blev lite förvånad över den rosa nyansen. Trodde den skulle vara lite mörkare, vilket jag hade föredragit. Men det var absolut inte fult, inte alls.

• snart tre

Jag vill helst också ha någon form av skyddande dyna till vagnen tills åkpåsen ska bort. Någon som vet om UJ-dynan passar till BB?

Magoo: Jag tycker Denim Froggen är ursnygg, synd att den kom som limited edition. Jag får nöja mig med min denim Babybjörn bärsele.

JagoTösen: Jag har BB:s svarta ryggsäck - den som hör till Froggen. Den är mycket välanvänd och sitter helt fast på vagnen. Nu när min son är sex månader och man måste släpa flaskor, matburkar och en massa saker rymmer den verkligen massor. För mig som bor tre trappor upp utan hiss och måste släpa både son och väska är den kanon eftersom man kan sätta den tvärs över ryggen så den inte dinglar när man går. Vi köpte den skötväskan främst för att vi bor som vi gör.

Men jag funderar på att köpa en mindre skötväska nu till våren - är sugen på en OiOi (den vita med svart medaljongmönster). Vi flyttar nämligen till hus snart så nu behöver jag inte tänka på dinglande skötväskor längre...

• snart tre

Granarna: Jag har ryggsäcken ja, men jag har en Frog så jag vet inte om den passar Cammen, men jag antar det. Sådan stor skillnad mellan vagnarna är det ju inte.

• snart tre

Dagens BB-rapport: Nyss hem från promenad där vi gick förbi Haven (måste ju kika i fönstret trots att det inte var öppet). Vid skyltfönstret stod ett par och tittade på Cammen och när vi kom med vår Frog dök de på och började fråga om vi var nöjda med vagnen, måtten etc. Det slutade med att vi visade varenda finess på hela vagnen, inklusive hur man fäller vagnen. Mitt i alltihopa kommer en av ägarna till Haven som skulle lämna en sak i butiken - behöver jag påpeka att hon blev nöjd över vår demonstration. Sen sticker hon ut färgprover och en tjock broschyr över både Geckon och Cammen till paret som står och tittar på vår vagnsdemonstration så de kan gå hem och kolla i lugn och ro och komma tbk när de har öppet dagen efter. Paret verkade väldigt nöjda om man säger så....

• snart tre

Soffan1: He, he, he... Ja, det tycker jag också

• snart tre

Mina föräldrar tycker den är snygg (hade jag faktiskt inte väntat mig).

• snart tre

Snysop: Jo, det där stämmer bra in på våra kompisar också

• snart tre

Oh, igår såg jag en Denim Frog på S:t Eriksplan....den gillar jag verkligen

• snart tre

Josefin Crafoord har en Denim Frog - för att göra ett tillägg till kändislistan

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III