Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Snysop: Precis
Snysop: Precis
Grattis isamamma till dottern - fint namn har hon också
Magoo: Den var skön - upprepar frågan: Vad kostade den?
Blue Vapor: *himlar med ögonen* Fattar vad du menar...suck! Trodde det hade dött nu...
Jonathans mamma: Vet inte om du tänkt bära upp vagnen (överdelen alltså) - i så fall bör du nog känna till att geckon inte har bågen som man kan lyfta vagnen med. Det har däremot Cammen och Froggen. Vi bor också tre trappor upp utan hiss och har en BB Frog - den går att lyfta upp i bågen och väger 8 kg. Nu finns ju inte den modellen som ny längre, men mig veterligen väger inte Cammen mer än Froggen.
JagoTösen: Najs
Stargirl: Jösses - du kvalificeras som FL.s stora proffstyckare i vagnsfrågan - helt klart!
Stargirl: Förstår att du köpt och sålt mycket. Du har aldrig haft problem med att bli av med en vagn till ok pris? Nu verkar det svårt att sälja begagnade vagnar tycker jag. Ska behålla vår BB Frog till nästa barn också, men ligger i köptagen för en paraplysulky inför sommaren då vi är i Skåne och mkt på stranden (vill ogärna slita sönder Froggen och sanda ner den/få den allt för solblekt). Och blir det ett syskon och BB kommer med en syskonvagn - ja, då vill ja ha den. Och kanske även en dagissulky till vintern - suck! Det kan nog bli några vagnar märker jag.
Stargirl: Ok, ja det där med att ta överpris får man akta sig för. Tycker mig se ibland på Blocket etc att en del tror att de ska få 3000 för en sex år gammal brio. Hallå?
Stargirl: Ja, det är smart marknadsföringsteknik - håller med om det.
Har aldrig haft någon annan vagn än BB - G är första barnet Men gud vad vi klämde, provkörde, frågade, läste på och mätte (bagageutrymmet bland annat) innan vi bestämde oss. Ingen kan i alla fall säga att vi inte analyserade vagnsmarknaden innan vi köpte vagn