Jag är inte heller konservativ vad gäller färger - inte min man heller. När vi höll på att leta barnvagnar, och trodde vi skulle ha en UJ (innan vi hittat BB och innan vi visste könet), ville min man ha den chockrosa UJ:n till vår knott. Han blev tvärförälskad i den mörkrosa färgen. Det blev en knallröd BB Frog istället.
Jag har shoppat kläder till min knott sedan jag var på inskrivning i början av förra året. Hann handla massor av kläder innan Gilbert kom i alla möjliga fina färger. Fick ofta frågan om jag verkligen skulle köpa en viss plagg eftersom jag inte visste vad det var i magen. Eh! Jag köper det jag gillar till min son. Han har tuffa jeans, sportiga outfits, kläder i massor av olika färger från både tjej- och killavdelningarna. Han har en del tröjor (från POP, Simpleworld och Haven) i rosa också som han är supersnygg i. Senaste tjejgrejen han har haft på sig är en superfin röd långärmad tröja från POP med vita hjärtan på (på alla hjärtans dag förstås) - han var kanonläcker i den.
Fram för mer färg - ser fram emot när jag ser en rosa vagn på stan med en kille i den.