Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Idag har jag också kört vagnen mkt på bakhjulen, förbi vallar och oplogade sträckor. Fungerar kanon. Och så länge det är lössnö funkar det att köra med de små hjulen framåt.

• snart tre

Snysop: Jag tycker inte oplogad snö är ett större problem om det inte är kramsnö. Så om man ska köra vagnen i djup oplogad kramsnö mycket kanske man ska välja en annan vagn.

• snart tre

Jag såg en grå/blå på Kungsholmen i söndags. Väldigt fin blå färg - passar nog väldigt bra till sandbas.

• snart tre

Tull betalas aldrig inom EU - däremot får du betala mellanskillnaden i moms mellan Sverige och det andra EU-landet.

• snart tre

Snysop: Det finns ju redan ett företag som syr sköna överdrag till Ikeasoffor - borde inte var omöjligt att det kommer ett som fixar överdrag etc till olika vagnar också

• snart tre

82an: Nej, jag har ingen erfarenhet av de tyvärr.

• snart tre

Helena75: Ha, ha, ha...den har jag tänkt köpa också. Skulle passa min röda Frog perfekt. Eftersom vi ska flytta till hus ganska snart, och därmed slipper tre trappor utan hiss, kan jag byta ut min praktiska och mkt nödvändiga BB-ryggsäck mot en annan skötväska. Är inne på en OiOi och gillar verkligen det där mönstret. Ska dock kolla runt lite mer innan jag bestämmer mig, finns ju så många fina...

• snart tre

Jompa: Kanske inte graviditetshormonerna, men väl amningsdito (om du ammar vill säga). Eller sömnbristen....

• snart tre

Hatar också snön *mutter, mutter*. Men vi ska precis boka resa till Barcelona (blir dock inte förrän i början av maj, men ändå...). Längtar så himla mycket.....

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III