• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2012-08-10 12:07:56 följande:
    Lisa: grattis.... Igen ;)

Tack Skrattande .. va ju inte meningen att fiska efter dubbel-grattis men blev bara så glad att det i alla fall var starkare idag, alltid nått!!! ;)

Håller tummarna hårt hårt för alla andra i tråden också! Mer PLUS åt folket säger jag! Och fort ska det gå också! ;))    
  • LisaW111
    linnnea skrev 2012-08-10 12:17:46 följande:
    Hej! har lagt in bilder här någon gång förut, denna månaden har jag plussat (i söndags). tänkte bara dela med mig av mina bilder, jag blev själv chockad idag på skillnaden mellan rfsu och cb!

dessa test är alltså från idag, ca äl+17

inte mycket att analysera, men stor skillnad i styrka! fick även gravid 1-2 på digital i söndags, äl+13

Härligt med plus! GRATTIS =)  
    Ja verkligen skillnad... stickor verkar ju segast på att ge starka streck.
  • LisaW111
    mysmamman2 skrev 2012-08-10 12:36:35 följande:
    Shiiiit tog ett cb test och apotekets egna och det blev fanimej plus mohahaha världens osynligasre streck men det var brett wiiiiiiiiiiiii ja jävlar.....

Åhhh grattis!! Jaa vi vill se!! =)
  • LisaW111

mysmamman2: Det är svagt men jag ser! speciellt på apotekets, lite svårare på CB men visst ser det loooovande ut!! Skrattande håller tummarna!!!

• LisaW111

Om jag vinklar skärmen lite så ser jag faktiskt även svagt på CB. Vad var du på för dag nu igen? Det är väl väldigt tidigt eller hur? Kommer nog bli starkare eftersom det går att ana på två olika fabrikat...

• LisaW111

hmmm testade just att trixa men det är något annorlunda format så redigeringsmöjligheterna var inte aktiva :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester