• AnnaSv

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-12 19:01:19 följande:
    ja men det är just så det är för mig. ser ingenting bara en aning på testet men om jag tar den upp mot ljuset då syns det..ahh sist jag plusade så kom det inget på stickan förens bim+12.  vet inte vad jag ska tro. det är tidigt än o hoppas
    Men då är det ju precis som mitt första! Håller tummarna!! Jag är i vecka 7 nu
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-12 19:09:34 följande:
    Carmat tror du e gravd =) hålelr tummarna att de visar mer imorgon =)

Solig
  • Odetta

Tack för era ögon..får se vad det blir av det där, tror som sagt att det är äl+9 idag så då (om cykeln är som den var förut) är jag på bim-3

• LitenEmma91

Ska man våga visa sambon bilden eller ska man vänta lite till?

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 19:28:41 följande:
    carmat .. jag sa ju att du skulle få ett pris för att du skrev inlägg nr 10.000

hahaha eller hurSkrattande..men jag tror ingenting än hur mycket jag än vill...avvaktar några dagar
  • mamma Linder

MEN HERREGUUUUUD vad ni skriver, vet inte hur många sidor jag har läst nu idag
    slemmis spännande, håller tummarna att det växer nåt i digSolig vet inte riktigt hur det funkar när man sätter in två ägg, men kan det inte vara så att ett fäster och det andra på väg ut? där av blödningen?

Pumann, har också bim vid nyår, då jäklar får vi pluss Cool

en fråga till er erfarna som brukar ha äl-flytningar! jag har aldrig sånna utan kör Äl-tester och vet när jag har äl, men från senaste mens har jag nu börjat med en heldel "piller" som BDG, RR, mulivitamin mm, köptre även L-arginin och det står att det är bra för livmoderslemhnnan. Nu har jag fått massa flytningar men fortfarande väldigt svagt på Äl-testet (har beräknad Äl ca 18-20/12) hur ska man tolka det? kan Äl tester visa svagt hela tiden fast man har Äl?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester