• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag tror du är gravid

• LitenEmma91

Nån som har lust att redigera min bild jag la in här förut? Det vore superschysst!

• AnnaSv
    alexander2011 skrev 2011-12-12 18:17:19 följande:

asså nu måste ni tro att jag är galen men kan inte sluta studera testet hahaha. kan det bli såhär med spöksträck?
    Syns det vid genomlysning? På mitt första positiva var det så svagt så jag inte såg det vanligt men när jag satte det mot en stark lampa såg jag ett rosa svagt streck.. Så det där borde synas betydligt bättre om du lyser igenom eftersom det är starkare än mitt första
  • AnnaSv
    LitenEmma91 skrev 2011-12-12 18:48:41 följande:
    Nån som har lust att redigera min bild jag la in här förut? Det vore superschysst!

Trixade lite (är dock inte så bra på det)
    Jag ser något Spännande
  • Jennie83
    LitenEmma91 skrev 2011-12-12 18:48:41 följande:
    vars ligger ditt test villken sida? =)
  • alexander2011
    AnnaSv skrev 2011-12-12 18:52:05 följande:
    Syns det vid genomlysning? På mitt första positiva var det så svagt så jag inte såg det vanligt men när jag satte det mot en stark lampa såg jag ett rosa svagt streck.. Så det där borde synas betydligt bättre om du lyser igenom eftersom det är starkare än mitt första
    ja men det är just så det är för mig. ser ingenting bara en aning på testet men om jag tar den upp mot ljuset då syns det..ahh sist jag plusade så kom det inget på stickan förens bim+12.  vet inte vad jag ska tro. det är tidigt än o hoppas
  • LitenEmma91

AnnaSv, tack! Nu syns det ju faktiskt att det är två streck:)

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-12 18:26:59 följande:

Fifflade igen hihi Ser du?? =) (diitt test)

tack igen :) klart det syns o rosa men vafan...vet inte vad jag ska tro. hjärtat hoppar ur bröstet på mig snart. får se vad testet visar imorgon o längre fram
  • alexander2011
    Soffiie skrev 2011-12-12 18:41:31 följande:
    jag tror du är gravid

jag hoppas det, vi får se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester