• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej knasten! hur har det gått för dej?
    och ni andra, hoppas och håller tummar och tår=)
    själv står det still=(

• Marie-anne

litenemma, klart att du ej kan sova=) efter ett sånt positivt streck känns allt overkligt, tro mej jag vet=) vilken vecka är du i?

• LitenEmma91

Marie-anne, minst sagt overkligt, har suttit och skakat i flera timmar nu:P 5+4 enligt fl:s uträknare:)

• LitenEmma91
    MissFörstånd skrev 2011-12-13 05:41:45 följande:
    LItenEmma - Ser också strecket.
    Vad bra!Solig
  • sweasmamma

grattis till plus!!!!! va rooligt ! många fina julklappar här. carmat!!! jag ser streck !!

vakna nu och släng upp starkare tack  

• lilaemma
    V79 skrev 2011-12-13 02:14:20 följande:
    Hej. Jag försöker skaffa bebis nr 4:) Men har en fråga till er, ni verkar duktiga med allt runt gravtest. Jag testade på bim -4med cb och fick ett ytterst svagt blått streck inom två min, dock ljusnade strecket efter ca 30 min. Testade med RFSU stickor bim -3 och det blev neg. Fick en mens liknande blödning dock mycket mindre då jag har kraftiga blödningar i vanliga fall. Har haft det nu i 3 dagar. Kastas mellan hopp och förtvivlan varje besök då det ibland knappt blöder för att nästa gång verka ta fart för att blöda mer till nästa gång då det nästan inte blöder igen. Helt knasig mens:( Tänkte direkt mf/ma men så ikväll testade jag igen bim-1 med RFSU och fick väldigt svagt nästan inte synligt streck även om det ser ut att vara rosa, men om det är mf borde inte RFSU testet visa - när det förra testet från samma ställe visa - om det var mf? Jag funderar om det är värt att köpa ett nytt cb och testa imorgon eller om det är bortkastade pengar.
    Inte det svar du vill höra, men hormonhalten kan stiga även under pågående mf. Det enda man kan göra när det är så tidigt är att vänta och se... tyvärr... håller dock tummarna för att det ändå är en liten kotte där inne...
  • MissMollis

Carmat det verkar lovande jag tror du e gravid. Så vitt jag vet ska ett spökstreck inte synas i genomlysning!! :D

LitenEmma91 -Grattis!!!!

Roligt med lite plus här! Hoppas december är stora plus-månaden!!!! Wiie!! :P

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester