• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitenEmma91 skrev 2011-12-12 16:23:28 följande:
    Carmat85, det kom efter ca 6-7 min, testlagret har max 10 min tror jag
    ok :) då får vi hoppas sträcket blir starkare sen, ser  lovande ut
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-12 16:20:37 följande:
    GRATTIS TILL ALLA PLUS!!!

jag tog ett test idag ,utesluta grav och såklart NEG !!! kanske inte är min tur än .... nästa gång jag har bim är på nyår.. kanske kan ringa in det nya året med en graviditet =) 
    Håller tummarna!!!!

vi får peppa varann, tror ja håller på få ÄL i dagarna, syns så på stickorna stegring varje dag. hoppas de tar sig o stannar där denna gång!!!!
  • Soffiie

jag får alltid streck efter utgången tid  när det är tidigt i graviditeten innan hcg,n stigit
    har du bild?

• alexander2011
    Soffiie skrev 2011-12-12 16:30:55 följande:
    jag får alltid streck efter utgången tid  när det är tidigt i graviditeten innan hcg,n stigit
    har du bild?

ja men det är inte säkert att det syns är jätte jätte svagt som en skugga men ska pröva
  • alexander2011

Inom tiden

Efter tiden 
  • alexander2011
    Soffiie skrev 2011-12-12 16:54:41 följande:
    Jag ser på båda =) en väldigtr väldigt svag,,,
    asså första ser jag ingenting :S
  • Soffiie

jo vid första anblick ser ja gmen ju mer jag tittar ju mindre ser jag men på det andra ser man bättre när har du bmi?

• alexander2011
    Soffiie skrev 2011-12-12 16:59:45 följande:
    jo vid första anblick ser ja gmen ju mer jag tittar ju mindre ser jag men på det andra ser man bättre när har du bmi?

den 18:e så jag är på bim-6 idag
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester