• FruUtanBarn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag hoppar på här igen =).
    Fick mf i lördags och BM
    sa att vi kan prova igen
    direkt jag slutat blöda...

Hoppas på + snarast :D

• lilaemma
    LindaMagnusson skrev 2011-12-14 10:29:28 följande:
    Testade med clearblue digital idag och fick INTE GRAVID, Hata babytimes stickor som visa positivt utan anledning!!!!! Köp aldrig de! För mig kommer det bli cb framöveraldrig mer dessa jävla stickor!
    Babytimes visar ofta konstiga streck, men det gör vanliga cb också... så... Testlagret eller digitalt... men då får man hålla ut länge...
  • Jess86

Hej igen tjejer! Tog ju ett test i morse som var negativt men jag tyckte mig se en skugga & ju mer jag kollar på det testo mer övertygad blir jag om att den jädra skuggan faktiskt finns där! Jag blir tokig snart! Har symptom som ilningar i livmodern & illamående som kommer & går. Fan, jag kanske skulle testa redan imorgon i alla fall... ;)

• lilaemma
    Jess86 skrev 2011-12-14 12:16:46 följande:
    Hej igen tjejer! Tog ju ett test i morse som var negativt men jag tyckte mig se en skugga & ju mer jag kollar på det testo mer övertygad blir jag om att den jädra skuggan faktiskt finns där! Jag blir tokig snart! Har symptom som ilningar i livmodern & illamående som kommer & går. Fan, jag kanske skulle testa redan imorgon i alla fall... ;)
    Det skulle jag definitivt ha gjort... men så är jag ju testoman också... ;)
  • Stinis83

Vill bara skicka en stor kram till alla er som fått mf den senaste tiden... Ni är alldeles för många! Jag håller tummarna så hårt jag kan för en massa fina plus som stannar hos er alla som kämpar :)

• alexander2011
    Stinis83 skrev 2011-12-14 12:38:21 följande:
    Vill bara skicka en stor kram till alla er som fått mf den senaste tiden... Ni är alldeles för många! Jag håller tummarna så hårt jag kan för en massa fina plus som stannar hos er alla som kämpar :)
  • LillaPluppen
    norrköpingsbo skrev 2011-12-14 13:49:31 följande:
    dagens test :)

grattis!=)  ljus och svagt men det syns ju tydligt iaf!
  • norrköpingsbo
    LillaPluppen skrev 2011-12-14 14:02:51 följande:
    grattis!=)  ljus och svagt men det syns ju tydligt iaf!
    Tack :)
  • LindaMagnusson

Nej inget vanligt cb... Hade ju sista mensen 30 okt så då borde väl cb digital visa rätt? Jag har inga syntom alls.... Förutom lite drgningar i nedremagen vissa dagar... Ringt för utredning fick tid i februari..... Låååång väntan...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester