• LinaLoj

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack för förklaringen!

Sweetii: GRATTIS!  

• LinaLoj

Fast... menar man att man skulle ha sin mens den dagen då men det blev ingen? ( jomenvisst kan även vi smarta vara lite tröga i tugget ibland )

• Sweetii

Vi har försökt i ca 2 år, har haft 3 missfall oxå tyvärr, ett i v.7 & 9 och ett i v.13 som js fick skrapa bort. Så nu hoppas vi på de bästa! Skulle få prova med pregotime, men nu behövs de inte! Är så himla lycklig. Jag och min älskling firade med god mat och massa god massage förut! Vilken underbar dag

• Jess86

Första gången jag skriver i tråden! Men ja är på ÄL+9 imorrn, tror ni att det är någon ide att testa? Eller kan det bara visa negativt då oavsett?

• LinaLoj
    popcornplaya skrev 2011-12-13 22:48:31 följande:
    Det menas att man inte vill att mensen ska komma då :)
    "Beräknad första mensdag men man vill inte ha den"= BIM? Gud va korkad jag känner mig plötsligt. XD
  • Knasten83

Gör inte det lina, det e en djungel av förkortningar och termer!
    Jag kör en idiotsäker förklaring. Den dagen då mensen är beräknad att komma men man önskar att den inte kommer för att man vill va gravid! ;)

• LinaLoj
    Knasten83 skrev 2011-12-13 23:01:01 följande:
    Gör inte det lina, det e en djungel av förkortningar och termer!
    Jag kör en idiotsäker förklaring. Den dagen då mensen är beräknad att komma men man önskar att den inte kommer för att man vill va gravid! ;)
    halleluja! Nu fattar jag! X) tack! X-)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester