• majja35

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gjorde ett test igår bm-2... Vet inte om jag vågar tro på att det är 2 st streck... vad tycker ni?
  • Radioactiive
    anyminutenow skrev 2011-12-14 18:33:48 följande:

Jag behöver er hjälp tjejer!!! Ser ni strecket?! Bilden är tagen med mobilkamera osv så man ser inte tydligt alls, men i verkligheten ser man bättre, även att det är rosa. Kan det stämma?!?!?! BIM - 2 eller 4

Är absolut något där hoppas de blir starkare om någon dag. när har du bim?
  • Radioactiive
    majja31 skrev 2011-12-14 18:50:36 följande:

Gjorde ett test igår bm-2... Vet inte om jag vågar tro på att det är 2 st streck... vad tycker ni?
    GRATTIS! Glad
  • anyminutenow

Ditt streck va ju jättestarkt! Mycket starkare än mitt.. Om man ska gå efter en vanlig 28 dagar så ska mensen komma på söndag, men om man går efter hur den va förra månaden så ska jag ha den på fredag.

• sofia gbg
    majja31 skrev 2011-12-14 18:50:36 följande:

MEN syns ju jättetydligt!!!! Grattis!!!!
  • majja35
    anyminutenow skrev 2011-12-14 18:54:59 följande:
    Ditt streck va ju jättestarkt! Mycket starkare än mitt.. Om man ska gå efter en vanlig 28 dagar så ska mensen komma på söndag, men om man går efter hur den va förra månaden så ska jag ha den på fredag.

Men man hör ju om spökstreck, så när de är så här svagt vet jag inte om jag vågar hoppas på att jag är gravid för tänk om de är ett spökstreck.. 
  • Radioactiive
    majja31 skrev 2011-12-14 18:57:55 följande:
    Men man hör ju om spökstreck, så när de är så här svagt vet jag inte om jag vågar hoppas på att jag är gravid för tänk om de är ett spökstreck.. 
    Köp ett digitalt! :)
  • Radioactiive
    anyminutenow skrev 2011-12-14 18:44:28 följande:
    herregud... kan det verkligen vara sant....
    Ta ett digitalt på fredag så får du se :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester