• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilaemma skrev 2011-12-16 17:10:17 följande:
    STOPP! Nu börjar jag få kalla kårar! Det här börjar likna vuxenmobbing! Oavsett om kotte var ett "troll" som tyckte det var roligt att luras eller en stackars människa som gärna ville vara gravid och hade svårt att ta ett negativt test, så är inte det här ett bra sätt att hantera problemet. Låt den stackars människan vara!
  • Jennie83
    lilaemma skrev 2011-12-16 17:10:17 följande:
    STOPP! Nu börjar jag få kalla kårar! Det här börjar likna vuxenmobbing! Oavsett om kotte var ett "troll" som tyckte det var roligt att luras eller en stackars människa som gärna ville vara gravid och hade svårt att ta ett negativt test, så är inte det här ett bra sätt att hantera problemet. Låt den stackars människan vara!
  • Freja0811

Dålig mobilkamera, håller mot en lampa, är det ett svagt streck eller inbillar jag mig? Tycker mig ana ett svagt streck, är första gången jag använder just dessa test.

Tempen steg imorse, men jag fick en brunflytning. :(

• Hoppas 2012

Oj oj här händer det grejor! :) haft galet mkt på jobbet så inte hunnit titta in förrän nu.

Stort grattis Ebba! Men så tydligt på bim-7?? Lyckost att se så tidigt :)

• Hoppas 2012

Själv är jag på bim-7 och ÄL+9 idag så imorgon testar jag MEN försöker inte bli ledsen då det är tidigt.

• lilaemma
    Freja0811 skrev 2011-12-16 17:18:03 följande:
    Dålig mobilkamera, håller mot en lampa, är det ett svagt streck eller inbillar jag mig? Tycker mig ana ett svagt streck, är första gången jag använder just dessa test.

Tempen steg imorse, men jag fick en brunflytning. :(
    ser inget tyvärr...
  • Freja0811
    lilaemma skrev 2011-12-16 17:58:16 följande:
    ser inget tyvärr...
    nu ska jag inte spekulera för mycket (vilket jag har en förmåga till att göra).
    Fick positivt utslag på ÄL-testet den 6:e december, alltså 11 dagar sen, men den bruna flytningen jag fick imorse kanske om jag har tur var att ägget fäste?

Äsch, lägger ner detta istället - blir bara knäpp.. =/
  • alexander2011
    Freja0811 skrev 2011-12-16 18:08:41 följande:
    nu ska jag inte spekulera för mycket (vilket jag har en förmåga till att göra).
    Fick positivt utslag på ÄL-testet den 6:e december, alltså 11 dagar sen, men den bruna flytningen jag fick imorse kanske om jag har tur var att ägget fäste?

Äsch, lägger ner detta istället - blir bara knäpp.. =/

men igentligen är det 10 dagar. hur lång cyckel har du? om du har 28 dagar så är du på bim-4 o då har du tid kvar :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester