• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mensvärk som fan o ont i ryggen .kanske är på g ialla fall :( nääääää denna månaden SKA tant röd hålla sig borta!!!

• Lövet22

Hahaha !!! Jag blev varnad för spam när jag inboxade 4 st. Sen fick jag inte skriva för än nu nån stans på fl.

Jag vill inte bidra till nån vuxen mobbning så nu håller jag tyst.

• AnnaSv
    Lövet22 skrev 2011-12-16 19:26:11 följande:
    Hahaha !!! Jag blev varnad för spam när jag inboxade 4 st. Sen fick jag inte skriva för än nu nån stans på fl.

Jag vill inte bidra till nån vuxen mobbning så nu håller jag tyst.
    Hahaha ops :-P
  • Ebba08
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-16 17:51:12 följande:
    Stort grattis Ebba! Men så tydligt på bim-7?? Lyckost att se så tidigt :)
    Tack! Ja jag vet, det är jättetidigt! Men jag får mens på dag 17 så därför låter BIM-7 mycket. Jag går mer på att det är 10 dagar efter ÄL. Det är ju som om någon som får mens 14 dagar efter ÄL (standard)  plussar på BIM-4.
  • Gummsan

Ingen som jag kan skicka min bild till via msn som vill kolla det och kanske lägga in det?

• Odetta

Jag har ett test kvar och det kliar i mina fingrar. Ni såg ju mitt CB från igår....är det dumt att ta ett till nu? Tog en sticka vid 05 i morse och den var typ blank (säger TYP för jag tycker jag kunde ana nånting) mina test brukar ge starkast utslag på kvällen...och det är det ju nu...dumt? Go for it?

• lilaemma
    Freja0811 skrev 2011-12-16 18:08:41 följande:
    nu ska jag inte spekulera för mycket (vilket jag har en förmåga till att göra).
    Fick positivt utslag på ÄL-testet den 6:e december, alltså 11 dagar sen, men den bruna flytningen jag fick imorse kanske om jag har tur var att ägget fäste?

Äsch, lägger ner detta istället - blir bara knäpp.. =/
    Det är mycket möjligt... Håller tummarna för att det var en nidationsblödning och att du får ett fint plus framöver...
  • lilaemma
    Odetta skrev 2011-12-16 20:23:30 följande:
    Jag har ett test kvar och det kliar i mina fingrar. Ni såg ju mitt CB från igår....är det dumt att ta ett till nu? Tog en sticka vid 05 i morse och den var typ blank (säger TYP för jag tycker jag kunde ana nånting) mina test brukar ge starkast utslag på kvällen...och det är det ju nu...dumt? Go for it?
    Bättre att vänta, men det skulle jag själv aldrig klara, så testa du! Vill gärna ha nått att analysera... ;)
  • NämenHej
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-16 15:35:40 följande:
    det går inte att lägga upp bilder via mobilen

Nähä tack då vet jag det :).lägger upp när jag e hemma då.om en stund.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester