Sökning:
|
-
-
-
-
Skatan hjälpte mig,tack :) Den nedersta är oredigerad.taget nu vid 12.syns ngt mer,eller äre bara jag ? ;)
-
NämenHej skrev 2011-12-17 14:48:46 följande:Skatan hjälpte mig,tack :) Den nedersta är oredigerad.taget nu vid 12.syns ngt mer,eller äre bara jag ? ;)
Jag ser tyvärr inget.. vilken dag är du på? -
NämenHej skrev 2011-12-17 14:48:46 följande:Skatan hjälpte mig,tack :) Den nedersta är oredigerad.taget nu vid 12.syns ngt mer,eller äre bara jag ? ;)
Förlåt, men jag ser ingenting. -
Tack lejoninnan! :)
Jag brukar göra broccolimos, som potatismos fast med broccoli. Äter du mejeriprodukter? Dricker mjölk, yoggi? -
Kanske bara jag då :( typiskt.
Jag vet inte för jag käkar p-piller.så det är osäkert. -
Knasten83 skrev 2011-12-17 16:11:34 följande:Tack lejoninnan! :)
Jag brukar göra broccolimos, som potatismos fast med broccoli. Äter du mejeriprodukter? Dricker mjölk, yoggi?
Jag dricker inte mjölk lr yoggi rent men jag har det i grejer.. typ smothies och sånt. Och då är det extra feta grejer så att man blir mätt. Mkt såser med grädde och cremefraiche.. keso har jag nästan till allt. :) Philadelfiaost lr vanlig ost brukar jag ha på mina omeletter. Hur gör du med mejeriprod? :) -
men om du VILL bli gravid så kan det ju vara ett bra steg att sluta med p-piller.. visserligen är de inte 100% säkra, men du har ju mindre chans att bli gravid med P-piller än jag har.. och jag har troligtvis mindre än 10% chans att bli gravid "på egen hand"..NämenHej skrev 2011-12-17 16:14:39 följande:Kanske bara jag då :( typiskt.
Jag vet inte för jag käkar p-piller.så det är osäkert.