Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag brukar göra broccolimos, som potatismos fast med broccoli. Äter du mejeriprodukter? Dricker mjölk, yoggi?
Lejoninnan: tack för ditt svar!!
Jag brukar göra broccolimos men det e gott att byta lite så tack för tipset! :)
Äter du mejeriprodukter? Dricker mjölk yoggi? Hört att man kan äta surdegsbröd, gör du det?
Oj, hade det förra kommit fram? Hihi
Jag gör som dej med mejeriprodukter. Har det i mat och så. Även i smoothie som jag dricker dagligen. Då har jag alpro soja mjölk istället för vanlig. Äter fullkornsris och fullkornspasta ibland som är ok om det inte är för mkt
Liten leonie: det är kolhydrater och socker man ska akta sig för!
Jag fick pos gravtest imorse dock efter 15 min . Jag tog ett nytt test i em men neg. Vad tror ni? Man hoppas ju så !
Åh...testen blir ju inte starkare ju
Digitalt imorse negativt
CB nu vid 16 lika svagt som testet igår, men dök upp redan från början (fast varför är testet starkast vid 3-5 minuter och vid 10 är det lite svagare?)
Sedan tog jag i samma kiss ett apotekstest med röd färg och man kan aaaaaaaaaana ett positivt streck, det går bättre att ana efter tiden gått ut dock.
Svaga utslag på tre CB och nu på ett annat märke, så gravid är jag...men det verkar inte gå vägen, borde inte testen bli starkare???
Blä