Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
carmat,ah kan inte få dom stora men där är ett streck har mixtrat lite.!!

carmat,ah kan inte få dom stora men där är ett streck har mixtrat lite.!!
Hade ju inga fler vanliga test så tog ett digitalt...och det var negativt Försöker tänka att jag hade bara hållt mig i drygt 2 timmar (inte tillräkligt länge?), tog det på morgonen (brukar alltid få starkast på kvällen) och att digitala kanske inte är lika känsligt...men det kändes ju tråkigt. Vill ta ett normalt, få se om jag kommer iväg till butiken bara...
Carmat: jag ser på ditt
carmat,svårt att se :-/
här kommer bilden med gårdagens nederst och igår kväll överst.
Deppig....
Anledningen är att jag har så ont i underlivet, precis som innan mens, kom tidigt denna gången dock. Mitt starkaste tecken är att jag har så sjukt ont i brösten så jag måste ha top när jag sover. Men fick neg idag på bim-4 alt bim-6, äl+10.
Känns tungt :(
Carmat: NÅGOT finns absolut där!! Hoppas så för din skull att det blir starkt och fint snart!
Här känner jag mig lite deppig.. Hade pos äl-test igår och i torsdags men brösten har inte börjar ömma lika mkt som de brukar göra, så är rädd att det innebär att inget progesteron bildas, dvs att ägget kanske aldrig släppte.. :/