• NämenHej

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-17 16:56:38 följande:
    Men det är väl inte så konstigt att man undrar varför någon lägger ut bilder i en "hoppas på plus" tråd om man äter p-piller och inte planerar barn just nu. I mina öron klingar det konstigt i alla fall!

I ts står det inte det,men jag förstår,verkligen,det gör jag.men enligt ts så är huvudsaken att analysera och hjälpa till,och precis det ville jag ha hjälp med.trodde alla var välkomna?

Men känns det jobbigt och fel för er så ska jag inte störa mer.
  • Liten Léonie
    NämenHej skrev 2011-12-17 17:07:09 följande:
    I ts står det inte det,men jag förstår,verkligen,det gör jag.men enligt ts så är huvudsaken att analysera och hjälpa till,och precis det ville jag ha hjälp med.trodde alla var välkomna?
    Men känns det jobbigt och fel för er så ska jag inte störa mer.
    Jag skrev inte vad som står i TS jag bara citerade vad jag tror att innebörden med tråden är? Självklart går det ut på att man analyserar fram och tillbaka men det som va det märkliga är att man äter p-piller och ändå analyserar sitt test och önskar att det ska va nåt. Då förstår jag inte varför man ens äter dom. PUNKT.
    Jag sa inget om att du störde bara att det rimmade lite konstigt. Nog om det nu. 
  • NämenHej

[quote][quote-nick]Liten Léonie skrev 2011-12-17 17:08:46 följande:[/quote-nick]Jag skrev inte vad som står i TS jag bara citerade vad jag tror att innebörden med tråden är? Självklart går det ut på att man analyserar fram och tillbaka men det som va det märkliga är att man äter p-piller och ändå analyserar sitt test och önskar att det ska va nåt. Då förstår jag inte varför man ens äter dom. PUNKT.

Jag sa inget om att du störde bara att det rimmade lite konstigt. Nog om det nu. [/quot

Fast jag har skrivit det är vÄlkommet men inte planerat.

• Liten Léonie
    NämenHej skrev 2011-12-17 17:13:03 följande:
    [quote][quote-nick]Liten Léonie skrev 2011-12-17 17:08:46 följande:[/quote-nick]Jag skrev inte vad som står i TS jag bara citerade vad jag tror att innebörden med tråden är? Självklart går det ut på att man analyserar fram och tillbaka men det som va det märkliga är att man äter p-piller och ändå analyserar sitt test och önskar att det ska va nåt. Då förstår jag inte varför man ens äter dom. PUNKT.
    Jag sa inget om att du störde bara att det rimmade lite konstigt. Nog om det nu. [/quot

Fast jag har skrivit det är vÄlkommet men inte planerat.
    Som sagt, nog om det nu. Jag bara sa vad jag tänkte när jag läste vad du skrev, det får man väl?
  • NämenHej

Jobbigt att slriva från mobilen :)

Alla sitter vi i olika båtar och det bör respekteras.jag förstår det du säger,vet det.jag sitter i en annan. båt,klart jag behåller barnet om det är ngt,det vill jag,vill ha fler barn.men inte just nu.

• NämenHej
    Liten Léonie skrev 2011-12-17 17:16:45 följande:
    Som sagt, nog om det nu. Jag bara sa vad jag tänkte när jag läste vad du skrev, det får man väl?

Ja absolut :) jag har god ton.vill bara bli förstådd!
  • Liten Léonie
    NämenHej skrev 2011-12-17 17:19:16 följande:
    Ja absolut :) jag har god ton.vill bara bli förstådd!
    Bra, jag förstår hur du menar nu Glad
  • NämenHej
    Liten Léonie skrev 2011-12-17 17:21:28 följande:
    Bra, jag förstår hur du menar nu 

Härligt!
  • Lejoninna
    Liten Léonie skrev 2011-12-17 16:53:32 följande:
    Hmm jag lever ju typ på mac donalds och chips, skulle inte överleva en vecka utan sånt...
    Nu får ni förklara mer för en som inte fattar, skulle det ha med fertiliteten att göra? Förvånad 

För oss som har PCO och svårare att bli gravida har vissa läkare rekomenderat att äta enligt GI lr LCHF. Vet inte om det finns ngn forskning inom ämnet men då jag nu har fått ÄL av mig sj så funkar det iallafall för min del Glad 
    Och det kan ju bara vara bra att bli av med några kilon som man inte behöver plus att man mår så mkt bättre. Är i vanliga fall beroende av kohydrater.. Älskar mackor, pasta, chips u name it.. Har en helt annan energi nu. Känner mig nästan lite hög vissa dagar men det är väl bara min förbränning som är igång kan jag tro. Det hela går ut på att man ska hamna i ketos och kroppen fungerar/bränner av fettet ist för kolhydrater som då är uttömda. Jag tror att det till stor del har med fertiliteten att göra.. iallafall för oss som har hormonrubbningar och andra åkommor Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester