• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lejoninna skrev 2011-12-17 18:04:23 följande:
    Jag tror inte att risken finns att man går ned förmkt. När kroppen hamnar i hormonell balans så ligger vikten stilla har jag fått förklarat för mig, på så vis vet man när man nått sin idealvikt tydligen. Men jag kan ju inte garantera detta då jag har ganska många kilon kvar dit Glad
    Intressant det där med hormonell balans... Det kan nog ligga något i det. Glad
  • Fyffe
    Helenmedh skrev 2011-12-17 18:16:00 följande:
    Fyffe: Jag ser nåt där
    Så bra :) Jag med... fick ett spökplus med cb för några veckor sen.. har nu testat med testlagrets efter det och aldrig fått så här.. så jag hoppas att det är något på riktigt nu! 
  • Knasten83

Som man kan va för överviktig för att bli gravid kan man också va för smal. En vän till mig som försökt bli gravid lääänge med både IVF osv gick slutligen upp 5 kilo och blev gravid spontant.

En "normal" kvinna utan PCO/PCOS behöver inte tänka på det här med kolhydrater osv. Självklart bör man tänka på vad man äter men en kvinna med pco/pcos kan inte riktigt få ordning på hormoner o sånt själv och eftersom man har större risk för diabetes typ 2 med pco och att kolhydrater omvandlas till insulin så blir det en himla soppa.
    Det är det när jag förklarar också, jag kan inte riktigt förklara det och hittar ingen bra sida som förklarar det men det har med jämn sockernivå att göra  och att man genom kosten kan sköta homonerna testosteron och östrogen själv.. dvs man får lättare äl och kan bli gravid...  

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Fyffe

Har gjort ett till nu och det blir också svagt plus... hoppas hoppas!!!!

• Knasten83

Gummsan: ser du själv ett streck på gravtestet? Jag kollar med mobilen så det syns inte så bra här..

• Jennie83

Fyffe: Lånade din bild o fifflade lite =) kolla här =) Ser på det andra också =)
    Tror mig påe tt gratiis =) när ha du bim???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester