• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-17 21:45:15 följande:
    läste nån stans om detta. vad tror ni om det?

www.prokalma.se/graviditetstest/graviditetste...

är de känsligare än testlagrets??? 
    Frågan är vad dom menar med detta:

"Nyutvecklat professionellt hemtest för privat bruk. Extra hög känslighet möjliggör tidigare diagnosering jämfört med liknande graviditetstest. (hCG 20mIU/ml) "

Menar dom att deras har känslighet  hCG 20mIU/ml eller menar dom att andra märken har det? Jag har nämligen tester hemma som reagerar på hCG 10mIU/ml....
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-17 21:47:51 följande:
    Frågan är vad dom menar med detta:

"Nyutvecklat professionellt hemtest för privat bruk. Extra hög känslighet möjliggör tidigare diagnosering jämfört med liknande graviditetstest. (hCG 20mIU/ml) "

Menar dom att deras har känslighet  hCG 20mIU/ml eller menar dom att andra märken har det? Jag har nämligen tester hemma som reagerar på hCG 10mIU/ml....
    ja men så skriver dom såhär att man kan se om man har blivit befruktad 2-7 dagar efter. de på 10mIU/ml visar 7 dagar innan bim :S fattar inte
  • Liten Léonie

Hmm låter  lurigt, jag tror vi får lugna oss :)

• Liten Léonie
    Knasten83 skrev 2011-12-17 21:59:19 följande:
    Liten leonie: ser ju alldeles förträffligt ut!! :) hade du äl förra helgen?
    Jag hade ju ÄL i tis enl vad jag fått för mig vilket verkar orimligt men den kan ju ha varit i helgen likaväl...
    Hmmm... På det imorgon igen Glad 
  • yessyca
    mamma Linder skrev 2011-12-17 18:05:21 följande:

behöver hjälp med mitt Äl test, är det posetivt, så svårt att läsa av då jag inte tycker kontrollstrecket är särskilt starkt heller???
    Sådär såg mitt ut kvällen (12tim) innan max utslag plus "glad gubbe" på CB digitala ÄL-test.
    Tycker strecken ser nästan lika starka ut även om de har en ljusare ton än normalt, men det ska inte inverka på resultatet. På han bara Flört
  • Radioactiive
    Gummsan skrev 2011-12-17 21:41:04 följande:
    Tack älskar detta med att analysera test.

Vilka är absolut känsligaste testen och var får man tag på dom???
    Prokalma mäter ( 20mIU/ml)
    Testlagrets (25mIU/ml)  (tror ja)
    testa tidigt med rfsu tror jag är (10mIU/ml)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester