Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis slemmis, låter underbart.
Önskar er all lycka
Grattis slemmis, låter underbart.
Önskar er all lycka
Slemmis!
Jag måste börja med att be om ursäkt, jag borde tänkt att jag vet ju inte hur ditt liv ser ut och jag tänkte inte med det jag skrev att du redan varit gift. Så det jag skrev kom ut fel. Ert bröllop låter som en saga framför granen och allt som ni önskat er. Man ska alltid göra det som man själv vill och det är fantastiskt att du denna gång får ERT drömbröllop.
Kram
I dag fick jag starkare streck än kontrollstrecket på äl-testet, alltså har jag äl i morgon eller? vi pippade i fredags och nu i morse, ska man köra i morgon och tisdag också för att vara säker? eller räcker det med varannan dags?
Slemmis: denna gången kommer det bli perfekt!!
Tog nyss ett RFSU testa tidigt. Visa inte ett skvatt. Känner mig knäpp som analyserar ihjäl ett test som visar nada. Men lite kul är det att hoppas
Jag vill bara säga att om det under några mindre inte funkade trots äl test prova skippa dem... Enda ggn jag inte ville lita på vad mina ältest visade (totalt negativt) då blev jag gravid.
Mindre
Slemmis: Fan vad coolt bröllop och stort GRATTIS!!! Låter helt fantastiskt tycker jag...