-
Det övre är taget idag... eller inatt :) Orkade inte vänta till morgonen så jag var uppe vid halv tre inatt :DStinis83 skrev 2011-12-18 08:13:31 följande:Fyffe, det syns absolut streck, men vilket test är taget sist?
-
Jag ser ett på ditt med :) Så Grattis säger jag :)Diorali skrev 2011-12-18 08:15:10 följande:Fyffe jag ser också! Påminner om mitt, så jag vågar nog också på mig ett grattis
-
Fyffe! det översta är starkare=)
Diorali! visst ser man ett streck =)
Här är jag INTE glad idag ,maken kom hem 03.30 och va bra full=( sällan han festar så kul för honom MEN inget mys ju ,då har vi idag på oss då jag ska ha äl idag !! sex en gång verkar ju lite sådär,men visst man kan la alltid prova... dock hade jag velat ett par dagar innan under och efter ! -
Fyffe, då säger jag grattis - fin stegring! :) Vilken julklapp!
-
Tack!!! Tog ett annat innan dessa två också.. även plus där. Så jag vågar nog tro på det nu :) Då väntar jag mitt tredje barn :) :)Stinis83 skrev 2011-12-18 08:22:21 följande:Fyffe, då säger jag grattis - fin stegring! :) Vilken julklapp!
-
Grattis fyffe!
-
Själv tog jag det andra apotekstestet i morse och kunde aaaaaaaaana något svagt och innom tiden, så antar att det är ett bra tecken? (såg ju inget innom tiden på det testet igår)
Ikväll tror jag att jag tar mitt sista CB och sedan beställde jag faktiskt det där 20-packet känsliga stickor någon här tipsade om.
Jag vill så gärna se en stegring av mina svaga test. -
Hoppas du får en stegring då :) Jag testade som senast i onsdags och det var toknegativt! Men igår så fick jag mitt första svaga test och idag var det lite starkare :) Bara att hoppas du får ett fint plus!Odetta skrev 2011-12-18 08:37:28 följande:Själv tog jag det andra apotekstestet i morse och kunde aaaaaaaaana något svagt och innom tiden, så antar att det är ett bra tecken? (såg ju inget innom tiden på det testet igår)
Ikväll tror jag att jag tar mitt sista CB och sedan beställde jag faktiskt det där 20-packet känsliga stickor någon här tipsade om.
Jag vill så gärna se en stegring av mina svaga test. -
Ingen som vill trixa? :-P
Var har slemmis tagit vägen?? -
jag kan trixa =)Gummsan skrev 2011-12-18 08:56:22 följande:Ingen som vill trixa? :-P
Var har slemmis tagit vägen??