Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ang socker så är det främst en jämn insulinnivå man eftersträvar, något man vanligtvis inte har problem med om man inte har diabetes.
Däremot.. har man lätt för att få svamp, har man oftast något svårare att bli gravid, svamp får man om man äter mycket socker, man har settt att om man drar ner på raffinerat (sk vitt socker, alltså rena sötsaker och godis, alltså inte fruktsocker främst) så minskar svampangreppen och då ökar chansen att bli gravid.
Tack för alla lyckönskningar..
Ja det blir nog magiskt... särskilt roligt är det för att mannen just varit väldigt tvär när vi talat om äktenskap och / eller förlovning, främst eftersom vi båda varit gifta förr och har riktigt dåliga relationer bakom oss... och nu är det han som frågar flera gånger om dagen "du har väl inte ångrat dig???" Lite gulligt
Sitter o dricker vin för första gången på 3 månader... såå jäkla gott, men jag är redan påverkad efter 1 glas *S* så jag tål ju INTE mycket direkt numera .... när jag var yngre (i 20-års åldern) kunde jag häva i mig ett helrör på en kväll utan att vara märkbart påverkad, lite lagom lullig och rolig bara .......och jag väger mer nu än då. Inser att jag varit väldigt hård emot min kropp så jag är väldigt GLAD för att jag inte blev gravid tidigare i livet (min son kom ju efter jag fyllt 30)
NU ska jag dricka upp vinet, fortsätta slå in klappar och sen fixa lite kvällsmat... sen ska vi inseminera så det kan bli en liten ärta..