• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-18 11:48:43 följande:
    ÄL på gång ser det ut som... Hade så flera dagar (2-3 dagar innan) och tvekade tills jag fick som på bilden som jag bifogar. Man ser tydligt att vänstra strecket till och med är starkare än det andra.

DÅ va det ingen tvekan längre om man säger så. Eller hur? Tungan ute
    Ja jag hoppas på det =)
  • Liten Léonie

Testat igen. Brutit upp CB digital (inte ett sånt med text och veckor utan digitalt plus eller minus på displayen) och ser tydligt ett kontrollstreck och ett svagare. Någon annan som gjort så? Gissar att det är som med ÄL digitala att det är först när strecken är lika starka som den känner av det och visar på displayen.

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-18 11:25:26 följande:
    Fyffe: stort grattis! Vilken härlig julklapp!

Slemtorsk: gud vad härligt med bröllop! STORT grattis!!

Carmat: har du testat något mer?
    ja tog ett test i morses. är inte hemma så jag lägger in en bild senare
  • Gummsan

Nu har jag hört från flera håll att man ska undvika socker om man vill bli gravid. Men ingen kan berätta varför... Vet ni tjejer varför??? 

Jag är världens godisråtta :-S 

• Radioactiive

Slemmis:Stort grattis till bröllopet önskar er all lycka, låter hur mysigt som helst, vilken jul ni kommer att få!

• Jess86

Ingen idé för mig att testa idag för mensen kom i natt. Håller tummarna för alla andra!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester