• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

xcuseme skrev 2011-12-23 14:31:09 följande:
    jag tröttnar aldrig roligt och se test och anylysera :) vet itne hur många test jag tog med mina 3 andra. men ja la sj ut ett test nyss för nån timme sen för de var svagt men konstigt då ja har spiral, men gjorde sj ett cb å de va neg..

men man ser ju lätt på detta test att de är ljusrosa :)
    Tack, ja jag tror verkligen att det är nåt för jag har fått blanka Preg i veckan!
    Hihihi det som är så bra med dom här "trådarna" att vi har varandra att tjata på och kan analysera test ihop. Min kille är måttligt road av att leta streck och vännerna kan man ju inte berätta för innan man ens är gravid.

Nej, ni är guld värda Glad 

Men CB kan väl va neg ändå.. Har du bild på ditt svaga test? 
  • ÄngelnDennis

Tack! jag har hört så mycket skrot om CB.. Blir nog ett digitalt eller ett till för att dubbelkolla Det är ju fortfarande kvar på testet så det är väl positivt  

Håller tummarna för er andra med svaga test. Vilken julklapp jag fick  

Ourson.blogg.se
  • UntilTheDark
    Langtarmassa skrev 2011-12-23 13:16:29 följande:
    En liten fråga, vad har ni för erfarenheter av testlagrets äl-stickor?? Funkar dom?

Tycker mig känna av äl, men får ingen stegring på stickorna.. har vart lika halvstarka nu i 5 dagar båda morgon och kväll.. :/ 
    Inte helt ovanligt med testlagrets äl-test. Vet många inklusive mig själv som aldrig fått lika starkt sträck som kontroll trots ägglossning. Testa billiga-testers istället.
  • Lejoninna
    Gummsan skrev 2011-12-23 15:30:51 följande:
    När efter att ägget har släppt fäster det? Någon som vet?

Det undrar jag med! Är på ÄL+6 idag och fick ett svagt rosa.. #11644

Oh my.. är helt slut nu. Setat hos tatueraren hela em och fått min fina julklapp av min man Tomte
  • Liten Léonie
    sweasmamma skrev 2011-12-23 16:34:50 följande:
    nej ... 
    pumann du som har koll och brukar fixa med testen.. vad tror du om dagens skörd av test för min del? Ser man något?
  • marla333

lägger upp bilder här för att se vad andra tror. det rosa är äg-test. det blå är grav-test. hade missfall för 5 veckor sedan. ingen mens imellan, men har testat två grav-test negativt innan, men nu detta. 
    kan det vara hormoner som kommer och går? eller är det en ny graviditet? eller är det ett spöstreck?
  • Gummsan

Det kan nog inte vara en nidis för mig... 
    Om jag hade stegring dag 10 så borde äl vara 11-12 och en nidis kommer sju dagar senare
    och det hade ju isåfall vart den  19e eller.... Har haft ont i magen i veckan men nu är det bättre... 

• Lejoninna
    marla333 skrev 2011-12-23 19:04:28 följande:

lägger upp bilder här för att se vad andra tror. det rosa är äg-test. det blå är grav-test. hade missfall för 5 veckor sedan. ingen mens imellan, men har testat två grav-test negativt innan, men nu detta. 
    kan det vara hormoner som kommer och går? eller är det en ny graviditet? eller är det ett spöstreck?
    Gissar på en ny! Vilken julklapp! :) Vågar mig på ett grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester