• xcuseme

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2011-12-23 15:30:51 följande:
    När efter att ägget har släppt fäster det? Någon som vet?
    ägget fäster oftats mellan 10-14 dagar efter ägglossning :) men ibland kan de fästa tidigare för andra. visst testar ju positivt på bim - 5. dvs 9 dagar efter äl.
    18/4, kl:12.41 kom våran Mirabell
  • alexander2011

åhh vad det ahr hnt grejer här. gattis till er som har plusat. sj har jag stressat som en tok med julklappar o handla mat. ska laga mat sen :S uhh blir en lång kväll. tog ett test nu. anar nått Glad. dock 5 min kvar

• xcuseme
    alexander2011 skrev 2011-12-23 21:58:33 följande:
    åhh vad det ahr hnt grejer här. gattis till er som har plusat. sj har jag stressat som en tok med julklappar o handla mat. ska laga mat sen :S uhh blir en lång kväll. tog ett test nu. anar nått Glad. dock 5 min kvar
    samma här lång kväll, mkt som ska förberedas, spännande du måste visa bild :D
    18/4, kl:12.41 kom våran Mirabell
  • 05091112
    alexander2011 skrev 2011-12-23 21:58:33 följande:
    Kom igen!!
  • alexander2011

ähh fan kanske ser i syne ialla fall :S
  • Liten Léonie

Jag ser kanske något men det är svårt att säga... Man stirrar ju antalet ggr per dag.
    När va det du skulle ha BIM?

Förresten... Lust att kika på mina test från idag? 2-3 sidor bakåt typ...

• alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-23 22:22:26 följande:
    Jag ser kanske något men det är svårt att säga... Man stirrar ju antalet ggr per dag.
    När va det du skulle ha BIM?

Förresten... Lust att kika på mina test från idag? 2-3 sidor bakåt typ...

är över bim, antingen 1 eller 6 dagar. sist plusade jag inte förens bim+12
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester