• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

marla333 skrev 2011-12-23 19:04:28 följande:

lägger upp bilder här för att se vad andra tror. det rosa är äg-test. det blå är grav-test. hade missfall för 5 veckor sedan. ingen mens imellan, men har testat två grav-test negativt innan, men nu detta. 
    kan det vara hormoner som kommer och går? eller är det en ny graviditet? eller är det ett spöstreck?
    Grattis!
  • Liten Léonie
    Gummsan skrev 2011-12-23 19:37:18 följande:
    Ältest och gravtest.... Gråter 

Gummsan jag är inte riktigt med på när du hade ÄL och när BIM är... Har sett blanka test hela veckan och tänker att det kanske är alldeles för tidigt du testar?
  • kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-23 19:54:45 följande:
    Mens kom idag...kul jul
    Nä blä vad trist!! Jag har BIM idag och haft mensvärk och trott att den ska komma hela dagen. Elakt att luras sådär så man börjar hoppas. Tempen sjönk igår och negativt test i förrgår äl +11. Så jag tror det är kört, men hon hade ju kunnat komma idag då. Suck, ska testa i morgon om hon inte kommer i natt.

kram
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • LitenEmma91

Omg, snart är det läggdax och sen är det test:D Ser mer fram emot det än själva julafton!

• xcuseme
    Liten Léonie skrev 2011-12-23 14:41:59 följande:
    Tack, ja jag tror verkligen att det är nåt för jag har fått blanka Preg i veckan!
    Hihihi det som är så bra med dom här "trådarna" att vi har varandra att tjata på och kan analysera test ihop. Min kille är måttligt road av att leta streck och vännerna kan man ju inte berätta för innan man ens är gravid.

Nej, ni är guld värda Glad 

Men CB kan väl va neg ändå.. Har du bild på ditt svaga test? 
    jag tror starkt på att de är nått :) ja karlar brukade visa min jag också men han såg aldrig nått hehe. mitt jättesvaga finns på sida 1167 :) om du vill kika.
    18/4, kl:12.41 kom våran Mirabell
  • xcuseme
    marla333 skrev 2011-12-23 19:04:28 följande:

lägger upp bilder här för att se vad andra tror. det rosa är äg-test. det blå är grav-test. hade missfall för 5 veckor sedan. ingen mens imellan, men har testat två grav-test negativt innan, men nu detta. 
    kan det vara hormoner som kommer och går? eller är det en ny graviditet? eller är det ett spöstreck?
    gissar strakt på en ny :) grattis vilken julklapp!
    18/4, kl:12.41 kom våran Mirabell
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester