• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-25 16:13:31 följande:
    VAAA? Tror du? Hjärta
    JA
  • Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-25 16:14:00 följande:
    22/12

Jag säger som du sa till mig... DU är gravid! När va BIM sa du?
  • Jennie83

Liten Léonie: Jag vet ej när jag har BIM, fick ju MF o mensen har ej kommit tillbaka, men tror typ onsdag torsdag åt veckan el så om den ska följa de vanliga.
    men NEG på gravtest efter mf ha jag fått o neg på hcg provet via blodet så de inte från mf detta sker =)

• Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-25 16:15:18 följande:
    JA
    Jennie83 skrev 2011-12-25 16:15:39 följande:
    Menar JA Skrattande
    Ha ha ja jag får väl börja fatta. Brösten är dessutom TIGERRANDIGA av ytliga blodkärl.. Aldrig fått barn innan så jag vet inte om det blir så.. Eller?
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 16:16:34 följande:
    Jag säger som du sa till mig... DU är gravid! När va BIM sa du?
    Haha ja =) men vågar ännu inte hoppas riktigt än,=)
  • Liten Léonie
    Odetta skrev 2011-12-25 16:15:12 följande:
    här är mina CB jag tagit mellan den 12-21 nu (inser att det på datorn kan vara svårt att se....strecken syns bättre på riktigt och via mobilen)

Klart att där är plus Förvånad
  • Odetta
    Jennie83 skrev 2011-12-25 16:14:00 följande:
    22/12

Jag tycker jag ser på båda...håller tummarna för dig!

Kaosmamma skrev 2011-12-25 16:14:18 följande:
    Odd: vad jobbigt att det är samma!! Men ser här också, på båda via mobil.

ja jag vet   men har som sagt fått en tid på kvinnokliniken nu på tisdag...pessimisten i mig tror ju inte att det finns något där, bara ännu ett jävla mf som kroppen inte verkar fatta bättre att släppa ifrån sig...men optimisten i mig....ÅH VAD JAG HOPPAS!!!!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • Odetta
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 16:19:48 följande:
    Klart att där är plus Förvånad
    Jag hoppas det...massor!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-25 16:19:31 följande:
    Haha ja =) men vågar ännu inte hoppas riktigt än,=)
    Sorry jag har hunnit glömma att det varit ett MF, tror och hoppas verkligen att nån har flyttat in.. Det ser så ut.. Känns det så? Du som vet sen innan? Glad
    Men du... det där med ytliga blodkärl på brösten som jag har, känner du igen det?
    Odetta skrev 2011-12-25 16:20:51 följande:

Jag tycker jag ser på båda...håller tummarna för dig!

Kaosmamma skrev 2011-12-25 16:14:18 följande:
    Odd: vad jobbigt att det är samma!! Men ser här också, på båda via mobil.

ja jag vet   men har som sagt fått en tid på kvinnokliniken nu på tisdag...pessimisten i mig tror ju inte att det finns något där, bara ännu ett jävla mf som kroppen inte verkar fatta bättre att släppa ifrån sig...men optimisten i mig....ÅH VAD JAG HOPPAS!!!!

Förra månaden var det en kemisk graviditet jag hade för det syntes inget på VUL men svaga plus länge.. Har du haft det innan eller senare mf?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester