• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-25 16:03:04 följande:
    Klart att det är nåt då... Helt säker Flört Menar bara att det är så mkt skit om CB hela tiden men efter cirka 5 svaga CB i veckan och inga streck alls på andra test så har jag sen fått 4 svaga linjer på stickor, och nu senast på RFSU´s som jag haft tokblanka i veckan vilket känns mkt lovande... BIM-2 och du då?
    Här kommer lite bilder på mina CB... och dagens test... Vad tror du? 

Du e gravid!!!
  • Odetta

oj...var för snabb för mina CB tester skulle ju med också....jaja, preg testen är från i torsdags (samma bild, en oredigerad och en redigerad)....efter det har valiga cb blivit svagare igen (i fredags) och digitala visar negativt (idag)...men ingen blödning ännu och är ca en vecka över bim tror jag (dag 35 idag)

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-25 16:09:37 följande:
    Du e gravid!!!
    VAAA? Tror du? Hjärta
  • Liten Léonie
    Odetta skrev 2011-12-25 16:11:11 följande:
    oj...var för snabb för mina CB tester skulle ju med också....jaja, preg testen är från i torsdags (samma bild, en oredigerad och en redigerad)....efter det har valiga cb blivit svagare igen (i fredags) och digitala visar negativt (idag)...men ingen blödning ännu och är ca en vecka över bim tror jag (dag 35 idag)
    Men gode värld du är ju hur gravid som helst. Är inte du det med dom bilderna och 1 vecka sen mens så är inte jag det Förvånad
  • Odetta

här är mina CB jag tagit mellan den 12-21 nu (inser att det på datorn kan vara svårt att se....strecken syns bättre på riktigt och via mobilen)

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester