• Granen123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tycker också mig ett svagt sträck <3 vilken dpo dag är du på? Håller tummarna ❤️

Babysheep skrev 2025-09-10 06:58:59 följande:

Här är dagens test förresten. 
    Jag tycker mig se ett svagt streck men chatgpt säger att det är negativt. :(

• Anonym (Tredje*)

Tagit två test som har svag linje. 

Vad säger ni? Clearblue säger inte gravid och premom finns det inget streck på

Gårdagens 

Dagens 

• Babysheep
    Granen123 skrev 2025-09-10 07:29:58 följande:

Jag tycker också mig ett svagt sträck <3 vilken dpo dag är du på? Håller tummarna ❤️

Åh, tack för svar! Jag borde vara på dpo dag 13 så det är lite tidigt med test ännu kanske. 
    Jag ska testa med annat märke imorgon. Detta är One Step och jag läste nyss att de visar senare än andra märken. 

Tack för tumhållning. ❤️
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-10 07:09:04 följande:
    Ja, de förstår jag att det blivit några test :( hoppas det går vägen nu !! Chatgpt säger negativt.. Men jag ser en linje på denna också ! Ser mer markant ut än den förra ♡ 
    Tack, hoppas du har rätt! ❤️
  • Babysheep
    Anonym (Tredje*) skrev 2025-09-10 07:30:42 följande:

Gårdagens 

Dagens 

Jag ser svaga streck på båda!
  • Livetpålandet16
    Livetpålandet16 skrev 2025-09-10 07:28:39 följande:

Behöver hjälp att tolka detta test. Är 10 DPO, hade en blödning igår som skulle kunna vara en nidis. Jag tycker mig se ett streck men man vet ju inte om man blivit galen. 

Någon? 
  • Babysheep
    Livetpålandet16 skrev 2025-09-10 08:08:53 följande:
    Någon? 
    Ser tyvärr inget men det är ju väldigt tidigt ännu. Håller tummarna för dig!
  • Anonym (Snöflinga)

Vad skrev du till chatgpt? Mitt såg likadant ut och den sa att mitt var positivt. Det var det också ☺️
  • Anonym (Tredje*)
    Babysheep skrev 2025-09-10 07:43:21 följande:
    Jag ser svaga streck på båda!
    Tack! Hoppas de växer sig starkare. Både jag och en vän tycker de är rosa så förhoppningsvis är det fortfarande bara för tidigt för de andra testen. 
  • Haringenfantasinuheller
    Anonym (Tredje*) skrev 2025-09-10 07:30:42 följande:

Gårdagens 

Dagens 

Jag tror positivt. Är det clearblue digital?
    Jag fick ett svagt positivt på sticka, men det digitala sa Inte gravid. Tog ett till digitalt på kvällen och fick då gravid. Håller tummarna ☺️
  • Babysheep
    Anonym (Snöflinga) skrev 2025-09-10 08:54:16 följande:
    Vad skrev du till chatgpt? Mitt såg likadant ut och den sa att mitt var positivt. Det var det också ☺️
    Jag bad den tolka testet, att det är taget på morgonurin och hur många dagar det är kvar till bim.
    Den var väldigt tydlig med att den bara ser ett streck och att det då är negativt, men att det ännu är tidigt och att det kan ändra.

Vad skrev du?
  • dstrl

Tycker det ser positivt ut (:
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester