Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Dagens test. E de pos eller??????? vad tror ni????????????? (samma test fast olika bilder, endel fifflat med endel inte)

Dagens test. E de pos eller??????? vad tror ni????????????? (samma test fast olika bilder, endel fifflat med endel inte)

Hej alla test experter :)
Fick ganska svagt plus på stickan før en vecka sedan, har sedan testat varannan dag och strecket blir mycket starkare, det borde betyda att hcg økar som det ska eller hur?
Tog næmligen hcg-blodprov dagen efter plusset och værdet var på 91, min doktor vill att jag ska komma in och ta ett nytt blodprov efter nyår, han sa att det var grænsfall, men grænsfall før vadå?
Så længe det økar så kan det væl gå bra? Man kan væl vara låghormonare?
med 3 mf/ma senaste året så tycker jag det var klumpigt av doktorn å slænga ur sig det dær dagen føre julafton...
Nu verkar mensen ha kommit iaf, tråkigt men skönt att det nog inte är ett X till iaf.
JENNIE &LITEN LEONIE
jag hoppas också, både för er och mig själv! Mina test har dock sett ut sådär i snart 2 veckor....ska till kvinnokliniken på tisdag och förhoppningsvis bli lite klokare.
Menar bara att det är så mkt skit om CB hela tiden men efter cirka 5 svaga CB i veckan och inga streck alls på andra test så har jag sen fått 4 svaga linjer på stickor, och nu senast på RFSU´s som jag haft tokblanka i veckan vilket känns mkt lovande... BIM-2 och du då?

Jag är GRAVID!!! Fick rätt synligt streck nu på kvällen, bild kommer sen har ingen dator nu