• LitenEmma91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppaspåfler skrev 2011-12-27 09:23:54 följande:

Alltså jag tror mitt test visade neg nu på morgonen  efter 20 min när det börjat torka kan man ana ett svagt streck..  borde det inte varit starkare på morgonen? Bim-3 idag..

Det är många som inte får pos alls för ens nån dag efter BIM
  • Hoppaspåfler
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 09:28:32 följande:
    Det är många som inte får pos alls för ens nån dag efter BIM
    Men det borde väl varit starkare än igår e.m..
  • MissFörstånd

Grattis till er som plussat!

Stora familjen - snarare att det borde vara starkare imorgon. Hcg:t ökar väl varannandag som mest i början b

• LitenEmma91
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-27 09:31:40 följande:
    Men det borde väl varit starkare än igår e.m..
    Det ökar bara varannan dag, mina cb såg likadana ut på bim -4 som bim -3
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2011-12-27 09:30:23 följande:
    Då kom mensen inatt.... Ingen bebis för min del......
    näää...tråkigt =(
  • Hoppaspåfler

Ur min nya blogg: " I väntan på Pyret"

Ja det blev en tidig morgon men jag lyckades somna om till slut i alla fall.. tänker o tänker o mår precis som de senaste dagarna. Jo visst det visar väldigt svagt men det är ju å andra sidan många dagar kvar till beräknad mens, närmare bestämt på Fredag. Så det kanske är därför det inte blir starkare. det står på många info sidor att Hcg fördubblas var annan eller tredje dag så det gäller att ha is i magen ett par dagar. Jag menar visst jag har varit bom säker tidigare men då har jag inte mått illa  här illa, detta är som tidigare grav på morgonen innan frukost o sen ganska lugnt tills 14-15 tiden sen köär det igång och jag brukar ha ömma bröst innan mens men inte så jag knappt kan ligga på mage.. så jag antar att oddsen är med oss. Mannen är starkare o säkrare än jag och säger att han bara vet att jag är gravid..

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-27 09:20:38 följande:
    bim+9 o negativt. hoppas mensen kommer snart men det förklarar inte hur jag mår. bm sa att det kan vara hormonerna efter förlossningen som spökar. aja bara o vänta men guuuuu sååå drygt!!!!!

gojira: tror det är spök. så fick jag med för några dagar sedan 
    men du plussade väl först bim+12 med första va??
  • sweasmamma

fast... jag ska ju ändå köpa nya test i e.m.....

va tycker ni?onödigt ?? äl +9 el 10 idag  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester