• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men nått är ju där!

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-27 11:37:24 följande:
    ÅÅÅÅÅ va tror du????
    brett streck på cb och syns mkt väl på det andra
  • Liten Léonie

Jag fattar absolut ingenting tjejer. Blodet lyser med sin frånvaro och jag har inte testat sen julafton och kolla vad jag får nu när det inte ens är morgonurin.

Vägrar hoppas för det känns som det som va där inne kan omöjligt va kvar men inte ska väl testen bli starkare efter mf?

Vad är er spontana tanke när ni ser detta?

• Helenmedh

Grattis till alla nya plus!!!

Själv fick jag detta i förrgår men u är testena helt blanka.. Betyder detta att det kanske gått åt hvete denna gång också?!

• sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-27 11:59:09 följande:
    Jag fattar absolut ingenting tjejer. Blodet lyser med sin frånvaro och jag har inte testat sen julafton och kolla vad jag får nu när det inte ens är morgonurin.

Vägrar hoppas för det känns som det som va där inne kan omöjligt va kvar men inte ska väl testen bli starkare efter mf?

Vad är er spontana tanke när ni ser detta?

men...du ÄR gravid!!!!!!!!!
  • Liten Léonie
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:05:00 följande:
    Jag vet att det är tanken när man ser det men om man även såg störtfloden häromdagen så undrar man. Igår rasade min mage dessutom helt och hållet ihop (ursäkta info) men är det vanligt vid graviditeter?

Pratade med MVC i morse och hon sa (trodde knappt henne) att det mkt väl kan va en blödning som till o med kan va som mens för vissa men ändå är det nån där inne... SÅ vi får se...

Som sagt vågar jag inte hoppas men gör det såklart lite ändå... 
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:05:00 följande:
    alltså...det är starkt,kanske hade du en genombrottsblödning!! kan visa sig sm vanlig mens!om det vatt tidigt mf skulle det la inte visa såå starkt efter 
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-27 12:07:19 följande:
    Jag vet att det är tanken när man ser det men om man även såg störtfloden häromdagen så undrar man. Igår rasade min mage dessutom helt och hållet ihop (ursäkta info) men är det vanligt vid graviditeter?

Pratade med MVC i morse och hon sa (trodde knappt henne) att det mkt väl kan va en blödning som till o med kan va som mens för vissa men ändå är det nån där inne... SÅ vi får se...

Som sagt vågar jag inte hoppas men gör det såklart lite ändå... 
    klart du inte vågar hoppas men när hade du bim? för genombrottsblödning brukar visa sig ca samtidigt mensen skulle komma. kan du inte få in och ta hcg
  • Liten Léonie
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:07:25 följande:
    alltså...det är starkt,kanske hade du en genombrottsblödning!! kan visa sig sm vanlig mens!om det vatt tidigt mf skulle det la inte visa såå starkt efter 
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:08:27 följande:
    klart du inte vågar hoppas men när hade du bim? för genombrottsblödning brukar visa sig ca samtidigt mensen skulle komma. kan du inte få in och ta hcg
    Jag kan ju inget om sånt här men så kan det säkert vara. Ska ringa MVC om 1,5 vecka igen sa hon... Så får vi se... Vart tar man HCG i blodet? På sjukhuset?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester