• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt83: Tummen upp för dig/er {#emotions_dlg.flower}

• BebisVagga
    sweasmamma skrev 2011-12-27 10:13:30 följande:
    nu är det ju inte morgonurin...hur länge ska jag behöva hålla mig om jag testar idag ...
    4-6 timmar
  • Skrutt 83
    sweasmamma skrev 2011-12-27 10:13:30 följande:
    nu är det ju inte morgonurin...hur länge ska jag behöva hålla mig om jag testar idag ...

Som sagt jag har tom fått starkare på em/kväll än på morgonen så håller du dig bara är det nog inga som helst problem. Vill du vara på riktigt säkra sidan så håll dig iallafall 4 h och försök att inte dricka så mkt.
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-27 10:13:50 följande:
    Skrutt83: Tummen upp för dig/er {#emotions_dlg.flower}

Tack snälla! Känns fantastiskt!
  • sweasmamma

4 timmar.... oj oj ,tror inte jag fixar det men kan ju försöka!! =)

jobbar och då blir det en del kaffe men jag kissar nu,dricker den sista koppen kaffe så återkommer jag runt 2 tiden =) 

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-27 10:17:37 följande:
    4 timmar.... oj oj ,tror inte jag fixar det men kan ju försöka!! =)

jobbar och då blir det en del kaffe men jag kissar nu,dricker den sista koppen kaffe så återkommer jag runt 2 tiden =) 

gör det :) håller tummarna föd dig. uppdatera diret sen då :) lycka till
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-27 10:20:16 följande:
    gör det :) håller tummarna föd dig. uppdatera diret sen då :) lycka till
    tack kära ni !!!!ja man hppas ju verkligen denna gången .. men ändå har detta vatt den månaden jag är mest lugn !!  kanske för jag tror verkligen INGET !! Som sagt ,sex En gång bara runt äl och det va dagen efter så chanserna är ju ubersmå!! =)
  • Skrutt 83
    sweasmamma skrev 2011-12-27 10:22:46 följande:
    tack kära ni !!!!ja man hppas ju verkligen denna gången .. men ändå har detta vatt den månaden jag är mest lugn !!  kanske för jag tror verkligen INGET  !! Som sagt ,sex En gång bara runt äl och det va dagen efter så chanserna är ju ubersmå!! =)

Så var det för mig denna månad. Var SÄKER på att det inte var något, har inte känt något speciellt, snarare mindre än andra månader. Har varit mkt lugnare denna mån, inte alls varit lika uppstressad och överanalyserat allt. Hoppas det är ett bra tecken för dig också! Lova att uppdatera direkt när du har testat, håller tummarna stenhårt =)
  • slemtorsk i din bralla

Grattis Skrutt... är det någon mer som plussat senaste dygnet, jag har inte hunnit med att bläddra igenom....

Fick nog äntligen ett tecken på ägglossning igår när flytningarna kom i gång..

SÅ nu är det bara att vänta på posten för att se om mina tester kommer så jag kan börja testa också.. nu blir ju min cykel heeeelt förskjuten..från att ha haft BIM 2/1 så blir det ju flyttat till 7/1...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester