• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja oftast på kk....där kan dom se hur hög halten är. fick mf för att par jular sen ,visste inte jag va gravid men dom tog test,pos,sen yul inget sen hcg,dom ringde mig 3 dagar senare och sa att det va för lite hcg i blodet men du booorde inte få så starkt om du inte fått det innan ju 

• Gummsan
    Liten Léonie skrev 2011-12-27 11:59:09 följande:
    Jag fattar absolut ingenting tjejer. Blodet lyser med sin frånvaro och jag har inte testat sen julafton och kolla vad jag får nu när det inte ens är morgonurin.

Vägrar hoppas för det känns som det som va där inne kan omöjligt va kvar men inte ska väl testen bli starkare efter mf?

Vad är er spontana tanke när ni ser detta?

OJOJOJ!!!! :-P
  • Together90
    Together90 skrev 2011-12-27 11:42:43 följande:
    BIM-7 ... inget ännu men det är ju ett tag kvar så jag hoppas så innerligt (L)

Menade du mitt test ??
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2011-12-27 12:14:45 följande:
    Menade du mitt test ??
    man kan ju ana en skugga men tidigt än ju =)
  • sweasmamma

alltså...jag KAN ta mig tusan inte hålla mig...2 timmar sen jag kissade!!!onödigt att slösa det testet då?? kan inte hålla mig 2 timmar till 

• Together90
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:20:12 följande:
    alltså...jag KAN ta mig tusan inte hålla mig...2 timmar sen jag kissade!!!onödigt att slösa det testet då?? kan inte hålla mig 2 timmar till 

Nej ta ett test nu ...sen tar du ett imorgon bitti
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-12-27 12:21:57 följande:
    Någon som har någon tanke om min fråga?
    förlåt... va va din fråga??
  • sweasmamma

man blir alltid lika exhalterad... riktigt brett streck som försvinner efter typ 1 min =) tyypiskt men jag tror ju ändå inte jag är gravid=) nu är det bara minus =(

• Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:26:05 följande:
    förlåt... va va din fråga??
    Mitt test som jag postade en bild på lite längre upp i tråden.. Det fick jag i förrgår men nu är testen helt blanka och funderar nu på om det gått åt hvete?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester