Skrutt 83 skrev 2011-12-27 10:42:19 följande:
Åt bidrottniggéle i nov men märkte ingen direkt skillnad. Det boragon tydligen ska göra är att bygga upp slemhinnan så att ägget fäster bättre. Håller tummarna för att ni snart lyckas å slipper ivf.
hade ju hela 11 mm slemhinna tre dagar före äggplock... ha ha.. och slemhinnan ska vara minst 4 mm för att ägget ska fästa...läkaren räknade ut att min borde vara runt 14 vid ägginsättningen så jag klarar mig nog då
Men bidrottningelen gör samma sak som boragon, mer eller mindre men boragon har fler fördelar iofs..
Jag avvaktar nog lite med naturläkemedel också eftersom jag är rädd att naturläkemedel kan krocka med hormonbehandlingen sen.
IVF-behandlingen var inga problem för mig faktiskt, mådde bättre än någonsin under stimuleringen faktiskt, däremot väntan från insättningen av embryo och fram till testdag var oerhört psykiskt påfrestande, jag visste ju faktiskt att jag var kemiskt gravid med TVÅ små korn....och tiden kröööööp fram. Men medicinskt sett så var det bara överdosen av morfin under äggplocket och att läkaren slant med ett instrument där "Inne" som var jobbigt....hoppas dock på att slippa det till nästa gång