• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

konstigt storafamiljen,hmmm tagit ett till?

pumann,jag hade testat ändå

skrutt,naaajs

jag ska snart gå till posten och kolla om mina test har kommit,spännande!!

• slemtorsk i din bralla
    Skrutt 83 skrev 2011-12-27 10:42:19 följande:
    Åt bidrottniggéle i nov men märkte ingen direkt skillnad. Det boragon tydligen ska göra är att bygga upp slemhinnan så att ägget fäster bättre. Håller tummarna för att ni snart lyckas å slipper ivf.
    hade ju hela 11 mm slemhinna tre dagar före äggplock... ha ha.. och slemhinnan ska vara minst 4 mm för att ägget ska fästa...läkaren räknade ut att min borde vara runt 14 vid ägginsättningen så jag klarar mig nog då

Men bidrottningelen gör samma sak som boragon, mer eller mindre men boragon har fler fördelar iofs..

Jag avvaktar nog lite med naturläkemedel också eftersom jag är rädd att naturläkemedel kan krocka med hormonbehandlingen sen.

IVF-behandlingen var inga problem för mig faktiskt, mådde bättre än någonsin under stimuleringen faktiskt, däremot väntan från insättningen av embryo och fram till testdag var oerhört psykiskt påfrestande, jag visste ju faktiskt att jag var kemiskt gravid med TVÅ små korn....och tiden kröööööp fram. Men medicinskt sett så var det bara överdosen av morfin under äggplocket och att läkaren slant med ett instrument där "Inne" som var jobbigt....hoppas dock på att slippa det till nästa gång
  • Jennie83

Morgonens test. Någon som vill trixa med bilderna?????????? hjälp

Vad tror ni om dessa? tycker själv cb är starkare än igår kväll men ja vet inte jag får ju spunk på detta.....

• Together90

BIM-7 ... inget ännu men det är ju ett tag kvar så jag hoppas så innerligt (L)

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester