-
25 va?Soffiie skrev 2011-12-27 10:23:26 följande:hur mycket mäter rfsu testa tidigt den vita lilla staven?
-
jag lovar!!!
ja denna mån va det liksom inte den stressen runt barn,mer att vi hade sjukt mkt annat att fixa med. det enda nu och igår va att det sved i livmodern??? uvi?!kanske.....
men vi får se annars är vi på att igen men vi hade inga äl stickor denna gången och vi kör nog inte med det heller nästa mån utan bara chillar=) -
ok för tog ett sånt nu och tycker jag ser ett streck men svårt då själva fönstret är så litet sen med en plast över så vet inte om det är skugga bara,,,
-
slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-27 10:28:54 följande:Grattis Skrutt... är det någon mer som plussat senaste dygnet, jag har inte hunnit med att bläddra igenom....
Fick nog äntligen ett tecken på ägglossning igår när flytningarna kom i gång..
SÅ nu är det bara att vänta på posten för att se om mina tester kommer så jag kan börja testa också.. nu blir ju min cykel heeeelt förskjuten..från att ha haft BIM 2/1 så blir det ju flyttat till 7/1...
Tack snälla! Känns underbart efter 8 månaders försök! Magkänslan är mkt bättre än i augusti när det blev mf men oron finns ändå där när det är så tidigt. Men ska försöka slappna av och bara njuta! Härligt att äl nu verkar infinna sig! =) Åhh stort grattis igen till bröllopet!
Kan återigen rekomendera er tjejer att pröva Borago, har ätit det 2 månader i mitt liv och båda dem har jag blivit gravid. Denna gång åt jag från mensens första dag till äl. Det finns massa trådar om borago. Är samma sak som Glandin. Kan ju vara värt att testa? -
jag äter ju bidrottningele... men problemet i vårat fall ligger ju hos maken... Jag har bra ägglossning och även om jag boostar den så spelar det ingen roll när spermierna inte orkar fram hela vägenSkrutt 83 skrev 2011-12-27 10:36:54 följande:Tack snälla! Känns underbart efter 8 månaders försök! Magkänslan är mkt bättre än i augusti när det blev mf men oron finns ändå där när det är så tidigt. Men ska försöka slappna av och bara njuta! Härligt att äl nu verkar infinna sig! =) Åhh stort grattis igen till bröllopet!
Kan återigen rekomendera er tjejer att pröva Borago, har ätit det 2 månader i mitt liv och båda dem har jag blivit gravid. Denna gång åt jag från mensens första dag till äl. Det finns massa trådar om borago. Är samma sak som Glandin. Kan ju vara värt att testa?
Vi ska ju köra igång med nästa ivf-försök i mars så fram tills dess fortsätter vi kladda med heminseminationerna och hoppas på det bästa -
då ska jag absolut testa det !!!!
-
Jag plockade ur stickan, tycker de testen är värdelösa . Jag såg ingenting, dessutom fick jag minus fastän jag fick plus på testlagrets.Soffiie skrev 2011-12-27 10:33:22 följande:
ok för tog ett sånt nu och tycker jag ser ett streck men svårt då själva fönstret är så litet sen med en plast över så vet inte om det är skugga bara,,,
Plocka ut stickan, lättare o se -
jag gjorde det,, man ser nått men om det är rosa eller ej ser man inte ser mest ut som en skugga ska se om ja får det på bild..
När testade du med det? -
Åt bidrottniggéle i nov men märkte ingen direkt skillnad. Det boragon tydligen ska göra är att bygga upp slemhinnan så att ägget fäster bättre. Håller tummarna för att ni snart lyckas å slipper ivf.slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-27 10:38:26 följande:jag äter ju bidrottningele... men problemet i vårat fall ligger ju hos maken... Jag har bra ägglossning och även om jag boostar den så spelar det ingen roll när spermierna inte orkar fram hela vägen
Vi ska ju köra igång med nästa ivf-försök i mars så fram tills dess fortsätter vi kladda med heminseminationerna och hoppas på det bästa -
Men om där är något är ju bra, mitt var så blankt det kunde bli.Soffiie skrev 2011-12-27 10:41:21 följande:jag gjorde det,, man ser nått men om det är rosa eller ej ser man inte ser mest ut som en skugga ska se om ja får det på bild..
När testade du med det?
Jag måste testat..ÄL+7 tror jag