Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jennife kan man lite på det tror du?
Jennife kan man lite på det tror du?
Varför har inte alla här bannlyst CB vanliga tester?!?! De visar ju SÅ mycket fel.
Hoppar in här. Har också fått spökstreck på CB vanliga. Tyckte jag såg strecket rätt tydligt, men det var ingen bebis på g. Tyvärr.
jag struntar i att testa .... är det når så kommer la inte mensen .. men ALLA CB kan väl inte visa fel eller=)
nä stressen blir för mkt och för hård ! man vill ha ärliga svar men hoppen rinner från mig och jag tror inte psyket pallar mer
Varför får jag inget plus?
Tycker det borde visa nu :(
Dagens ägglossningstest... visst ser det ut som det är positivt nu?? Alltså ... vi inseminerade ju i går och jag vet inte om mannen fixar tex 3 dagar i rad så jag tänker att om vi gjorde en "instättning" i går.. och det är positvt i dag så kan vi ju vänta tills i morgon med nästa insättning eftersom ägget ändå släpper 12-36 timmar efter positivt utslag????
Fick rosa på papperet när jag torkade mig nyss när ja var på toa Men strecken blir ju starkare och starkare. Borde dem inte bli svagare om det är mf på g?