• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennife kan man lite på det tror du?

• Nikas

Varför har inte alla här bannlyst CB vanliga tester?!?! De visar ju SÅ mycket fel.

• popcornplaya
    sweasmamma skrev 2011-12-27 19:42:39 följande:
    Så har jag tyvärr fått på många cb att det blir ett solkart plus medans färgen drar förbi. Vill inte vara negativ men jag skulle nog inte litat på det testet tyvärr. Men du har flera dagar kvar till BIM har jag för mig?
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Mentos

Hoppar in här. Har också fått spökstreck på CB vanliga. Tyckte jag såg strecket rätt tydligt, men det var ingen bebis på g. Tyvärr.

• sweasmamma

jag struntar i att testa .... är det når så kommer la inte mensen .. men ALLA CB kan väl inte visa fel eller=)

nä stressen blir för mkt och för hård ! man vill ha ärliga svar men hoppen rinner från mig och jag tror inte psyket pallar mer 

• sofia gbg
    sweasmamma skrev 2011-12-27 21:10:46 följande:
    jag struntar i att testa .... är det når så kommer la inte mensen .. men ALLA CB kan väl inte visa fel eller=)

nä stressen blir för mkt och för hård ! man vill ha ärliga svar men hoppen rinner från mig och jag tror inte psyket pallar mer 
    jag tror heller inte på att testa föör mycket - det visar sig tillslut iaf :)
    De som vill testa däremot - kör hårt!
    För mig så kommer stressen på en gång. Är på BIM tror jag men orkar inte slösa ännu ett test. fick neg på BIM -2....
  • sweasmamma
    sofia gbg skrev 2011-12-27 21:14:45 följande:
    jag tror heller inte på att testa föör mycket - det visar sig tillslut iaf :)
    De som vill testa däremot - kör hårt!
    För mig så kommer stressen på en gång. Är på BIM tror jag men orkar inte slösa ännu ett test. fick neg på BIM -2....
    först tänker jag inte på det men när man testar och ser nåt så är det det enda som betyder nåt....åååhhh orkar inte Gråter nu ska jag lägga mig hos min dotter och kramas!!!det som sker det sker!!!
  • slemtorsk i din bralla

Dagens ägglossningstest... visst ser det ut som det är positivt nu?? Alltså ... vi inseminerade ju i går och jag vet inte om mannen fixar tex 3 dagar i rad så jag tänker att om vi gjorde en "instättning" i går.. och det är positvt i dag så kan vi ju vänta tills i morgon med nästa insättning eftersom ägget ändå släpper 12-36 timmar efter positivt utslag????

Det är kvällens som är här                         I och detta ovanför är eftermiddagens...de torkade väääldans fort så det är så blekt...
  • LöjligaFamiljen

Fick rosa på papperet när jag torkade mig nyss när ja var på toa Men strecken blir ju starkare och starkare. Borde dem inte bli svagare om det är mf på g?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester